اخبار عمومی
اعلام وصول 2
224657
تاریخ انتشار: 1397/06/21 18:54
سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: استاندار به من دستور داد که به باشگاه برگردم و من نیز باتوجه به تعهدی که دارم به باشگاه بازگشتم.

عصرجهان-کیوان بابادی سرپرست باشگاه نفت مسجدسلیمان اظهار داشت :باتوجه به این که من برای انجام کارهای باشگاه حق امضا دارم به علت  تعهدی که دارم به باشگاه بازگشتم.
وی گفت: ابتدای فصل باتوجه به این که تیم از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده بود و تیم طبق قانون دیگر نمی‌توانست از حمایت‌های شرکت نفت بهره مند شود، به همین از نظر ساختار مدیریتی و هیات مدیره با چالش‌های بسیاری روبه رو شد.
وی افزود: استاندار خوزستان شخصا برای حل مشکلات تیم و باشگاه ورود کرد و طی جلسه‌ای که با حضور مسولانی از جمله  شریعتی، عالی پور و ناصری برگزار شد، قرار بر این شد که من به عنوان سرپرست باشگاه به سازمان لیگ معرفی شوم.
 سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد: در همین جلسه نیز مقرر شد تا بهادری به عنوان رییس هیات مدیره انتخاب فعالیت کند.
وی ادامه داد:مرزبان هم که اکنون سرمربی تیم است البته ابتدای فصل ایشان جزو گزینه های من برای هدایت تیم بود زیرا وی مربی با دانشی است و امیدوارم همه با هم به موفقیت نفت کمک کنیم.
بابادی عنوان کرد: ما باید به خاطر تیم نفت که تنها داشته مردم مسجدسلیمان است، منیت‌ها را کنار گذاشته و آرامش را به تیم و باشگاه برگردانیم(تسنیم)



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*