اخبار عمومی
اعلام وصول 2
224659
تاریخ انتشار: 1397/06/21 23:36
عملیات زیرسازی و آسفالت روستاهای شهرستان باشت در حال اجراست؛
عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی برخی از روستاهای باشت با تلاش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان در حال اجراست و پیش بینی می شود در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال جاری به پایان برسد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، مسعود شیرزاده رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان باشت در بازدید از عملیات آسفالت روستای آبدهگاه گفت: عملیات بهسازی و آسفالت ریزی روستای آبدهگاه با اعتبار 330 میلیون تومانی از محل اعتبارات ملی سال 96 است.

وی افزود: طبق تعهد پیمانکار موظف است 7 هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت را انجام دهد.

شیرزاده با بیان اینکه این اعتبارات از دفتر مرکزی و با تلاش نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس و پیگیری های مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان، فرماندار و بخشداران جذب شده ، ابراز داشت: پیش بینی می شود مبلغ 1 میلیارد تومان در قالب آسفالت اختصاص داده شود. 

وی روستای آبدهگاه را به عنوان اولین روستای طرح آسفالت معابر اعلام کرد و افزود: بیش از 20 هزار متر مربع برنامه آسفالت داریم که بخشی توسط پیمانکار ومابقی نیزتوسط بنیاد مسکن به صورت امانی انجام خواهد شد.

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان باشت روستای های خان احمد گشتاسب، آهو روک، بوستان کوچک ، بهرعنا و لاره درک را از دیگر روستاهای در برنامه اعلام کرد و گفت: عملیات زیرسازی در این روستاها انجام شده و آماده آسفالت ریزی است و امیدواریم در صورت تأمین اعتبار عملیات آسفالت ریزی این روستاها تا پایان سال 97 انجام شود.

وی تصریح کرد: سایر روستاها نیز در برنامه کاری بنیاد مسکن انقالب اسلامی شهرستان باشت قرار دارند.

شیرزاده با تشکر از اصحاب رسانه به جهت پوشش اخبار این نهاد، ابراز داشت: عملیات آسفالت انجام شده در روستای آبدگاه بالغ بر 800 میلیون تومان است که این مورد با توجه به وضعیت اقتصادی موجود بی سابقه است لذا می طلبد که مردم قدردان فعالیت های مسئولین بوده و با بنیاد مسکن و پیمانکاران جهت تسریع در عملیات عمرانی و در خور شأن همکاری های لازم را همانند گذشته داشته باشند.

خبرنگار/فتح الله پوران پور



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*