اخبار عمومی
اعلام وصول 2
224663
تاریخ انتشار: 1397/06/22 01:21
نکونام به همراه بازیکنان نساجی به سمت هواداران نساجی رفتند و از آنها بابت حمایت‌شان تشکر کردند. هواداران نساجی نیز تا دقایقی پس از پایان بازی در ورزشگاه ماندند و به تشویق تیم‌شان پرداختند.

در دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی از هفته ششم لیگ برتر ، دو تیم بارها به نحوه قضاوت رضا کرمانشاهی، داور مسابقه اعتراض کردند که اواخر بازی شدت این اعتراض‌ها بیشتر شد. نکونام و کل نیمکت تیم نساجی به اخراج مدافع شان معترض بودند.

درگیری‌شدیدنکونام‌وبازیکنان‌نساجی‌بعدازاخراج+فیلم

درگیری‌شدیدنکونام‌وبازیکنان‌نساجی‌بعدازاخراج+فیلم

به گزارش تابناک، بعداز آن برانکو هم به اعلام پنالتی به سود نساجی معترض بود و با سوت پایان بازی هم با عصبانیت به سمت داور مسابقه رفت. بین نفرات دو تیم نیز درگیری‌هایی ایجاد شده بود و در بخشی از زمین محمدمهدی نظری با ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس درگیر شد. این درگیری با اضافه شدن فرزاد مجیدی ادامه پیدا کرد. سرمربی نساجی هم در میانه زمین به سمت داور مسابقه رفت و به او اعتراض کرد.

بازیکنان پرسپولیس با توجه به پنالتی اعلام شده در اواخر بازی به سود نساجی به شدت به داور بازی اعتراض کردند که کریم باقری با فریاد زدن سر بازیکنان، از آنها خواست به رختکن بروند. نکونام هنگام پنالتی تیمش از محوطه فنی خود خارج شده بود و پس از اطمینان از گل شدن توپ به محوطه فنی بازگشت. این در حالی بود که بین بازیکنان نساجی با رادوشوویچ نیز درگیری کوچکی به وجود آمده بود، چراکه دروازه‌بان پرسپولیس اجازه نمی‌داد بازیکنان نساجی توپ را به میانه میدان ببرند.

نکونام به همراه بازیکنان نساجی به سمت هواداران نساجی رفتند و از آنها بابت حمایت‌شان تشکر کردند. هواداران نساجی نیز تا دقایقی پس از پایان بازی در ورزشگاه ماندند و به تشویق تیم‌شان پرداختند. هواداران نساجی مانند بازیکنان و کادر فنی تیم‌شان به داوری معترض بودند و اعتقاد داشتند که داوری در این بازی علیه‌شان بوده است. علی علیپور، بازیکن قائمشهری پرسپولیس نیز در پایان بازی به سمت هواداران نساجی رفت که این حرکت با واکنش مثبت هواداران و بازیکنان نساجی روبه‌رو شد. نکونام هم مهاجم پرسپولیس را در آغوش کشید.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*