اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2252
تاریخ انتشار: 1393/07/10 23:38
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
حمیدرضا گودرزی عصر امروز اظهار کرد: خط آهن تهران ـ جنوب به علت خروج چهار واگن قطار باری در ساعت 18 و 50 دقیقه روز گذشته در محدوده تنگ 5 و 7 این مسیر از ریل خارج و منجر به مسدود شدن این مسیر شده بوده که با تلاش کارکنان اداره کل راه آهن زاگرس این خط عصر امروز بازگشایی شد.

حمیدرضا گودرزی عصر امروز در گفت‌و‌گو یا خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: خط آهن تهران ـ جنوب به علت خروج چهار واگن قطار باری در ساعت 18 و 50 دقیقه روز گذشته در محدوده تنگ 5 و 7 این مسیر از ریل خارج و منجر به مسدود شدن این مسیر شده بوده که با تلاش کارکنان اداره کل راه آهن زاگرس این خط عصر امروز بازگشایی شد.

وی افزود: با مسدود شدن این مسیر و در راستای رفاه حال مسافران شب گذشته با استقرار بیش از 14 دستگاه اتوبوس در ایستگاه اندیمشک نسبت به جابجایی و انتقال مسافران اقدام شد.

فرماندار اندیمشک اضافه کرد: با بازگشایی مسیر خط آهن تهران، جنوب حرکت قطارهای مسافری از این مسیر از عصر امروز و بر اساس برنامه از پیش تعیین شده مجددا از سر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفت ماهه گذشته این حادثه هفتمین مورد از خروج قطار از مسیر خود در محدوده استان لرستان و همچنین حوزه اداره کل راه آهن زاگرس است که بر اساس نظر کار‌شناسان به دلیل فرسودگی خطوط ریلی جنوب روی می‌دهد.

اداره‌کل راه‌آهن ناحیه زاگرس در استان خوزستان دارای 12 ایستگاه با حوزه استحفاظی 222 کیلومتر نقش مهمی در جابجایی بار و مسافر در شمال خوزستان، به تهران و مناطق مرکزی کشور دارد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*