اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2281
تاریخ انتشار: 1393/07/14 00:11
مدرسه بدون سقف
دانش آموزان منطقه عشایری شوش در غرب کرخه سال تحصیلی جدید را در کلاسی بدون سقف آغاز کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان به نقل از ایرنا فرماندار شوش که به همراه تنی چند از مسئولان از جمله رییس اداره امور عشایر این شهرستان از این مدرسه دیدن کرد از وضعیت نامناسب این مدرسه اظهار تاسف نمود و گفت: مشکل سقف این مدرسه تا قبل از شروع فصل بارندگی حل می شود.

' رضا نجاتی ' افزود:مشکل تنها مدرسه عشایری شهرک بختیاری در بخش فتح المبین شهرستان شوش واقع در غرب کرخه با 60 دانش آموز به صورت ویژه درحال پیگیری است.

وی فقدان سرویس بهداشتی ، نبود وسایل سرمایشی و گرمایشی و تردد احشام در اطراف کلاس درس به دلیل عدم حصارکشی ،نبود امکانات ورزشی و نبود تجهیزات آموزشی را از دیگر مشکلات تنها مدرسه عشایری شهرستان شوش عنوان کرد.

فرماندار شوش با اشاره به نقش مهم خیرین در توسعه فضاهای آموزشی افزود:نباید تنها منتظر دولت بود تا این مشکلات را مرتفع سازد بلکه مشارکت خیرین نقش مهمی در رفع کمبودهای آموزش و پرورش داشته که باید مورد توجه قرار گیرد.

نجاتی در پی اعلام آمادگی اهالی عشایر مستقر در شهرک بختیاری شوش برای اهدای یک قطعه زمین جهت احداث یک واحد آموزشی مناسب در این منطقه از مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان خواست برای حل این مشکل همکاری کنند.

در این دیدار مدیر ، معلمان و دانش آموزان عشایر این مدرسه مشکلات خود را با فرماندار شوش در میان گذاشته و خواستار تسریع در ساماندهی این واحد آموزشی شدند.

تنها مدرسه عشایری شوش با 60 دانش آموز ، 30 کیلومتری شهر شوش در بخش فتح المبین در غرب کرخه واقع است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*