اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2285
تاریخ انتشار: 1393/07/14 01:01
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
به دنبال انتخاب حجت الاسلام سعادت نیا به عنوان رئیس جدید شورای شهر اهواز و عدم تمکین هم پیمانان سابق ایشان در پذیرش این ریاست، نمایندگان مذکور، از تلاش خود برای بهم زدن این انتخابات سخن می گویند.

 ناراحتی نمایندگان گروه اقلیت شورای شهر اهواز

بدون عکس

به دنبال انتخاب حجت الاسلام سعادت نیا به عنوان رئیس جدید شورای شهر اهواز و عدم تمکین هم پیمانان سابق ایشان در پذیرش این ریاست، نمایندگان مذکور، از تلاش خود برای بهم زدن این انتخابات سخن می گویند.

به همین منظور نمایندگان شورای شهر اهواز که تعدادی از نمایندگان فراکسیون اکثریت با این طرح همراهی می کنند با رایزنی با فرماندار اهواز خواستار ابطال رای گیری شنبه گذشته شورای شهر اهواز هستند تا با تلافی خروج هم پیمان ثابت قدم سابق خود، ریاست سال دوم این شورا را به فرد دیگری بسپارند.

یک عضو شورای شهر اهواز به کارون پرس، گفت: شاید اگر رئیس جدید ضمن ارائه دلایل خروج خود از هم پیمانی با دوستان سابق خود و عذرخواهی از شهروندان و نمایندگان شورا، نمایندگان فراکسیون اقلیت در خصوص ابقاء ریاست جدید شورا فکر کنند.

دوشنبه، روز پر نطق شورای شهر اهواز

صف، ثبت نام نطق در اولین جلسه سال دوم شورای شهر اهواز به ریاست شیخ قربانعلی سعادت نیا، بسیار فشرده و طولانی شده است.

به دنبال، اتفاقات روز شنبه گذشته که در جلسه انتخاب رئیس جدید دومین سال شورای شهر چهارم اهواز که از سوی فراکسیون اکثریت که حالا در دقیقه 90 بازهم فراکسیون اقلیت نام گرفت تا باعث تعجب و هیجان جلسه مذکور باشد، نمایندگان فراکسیون اقلیت تصمیم گرفتند تا در جلسه هفته جاری، حرف های ناگفته خود را در خصوص ریاست شیخ به عنوان نطق پیش از دستور بیان کنند.

یک عضو شورای شهر اهواز و عضو فراکسیون اقلیت به کارون پرس با اعلام این خبر ابراز ناراحتی شدید هم پیمان خود، گفت: شیخ تا دقیقه 90 همراهی جدی خود با تصمیم همه جانبه و همه پسند نمایندگان فراکسیون ما اعلام کرده بود و اینکه چرا در ثانیه های شروع جلسه رسمی انتخابات اقدام به تغییر مواضع کرد و نامزدی ریاستش را در صحن علنی اعلام کرد، موضوعی است که ایشان باید برای شهروندان اهوازی و تمامی نمایندگان شورا توضیح دهند.

این عضو اقلیت، ادامه داد: بر همین اساس، تنی چند از دوستان هم پیمان ما برای ایراد نطق های خود و سوال از تغییر موضع رئیس جدید در صف ثبت نام هستند تا از سوی مردم اهواز، رئیس را قانع کنند تا پاسخ تک تک سوالات را بدهد.

منبع: کارون پرس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*