اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2296
تاریخ انتشار: 1393/07/14 22:48
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
طی احکام جداگانه ای از سوی رمضانی رییس دانشگاه یاسوج، مدیران گروههای آموزشی زبان انگلیسی، جامعه شناسی، گیاهپزشکی و علوم خاک این دانشگاه منصوب شدند.

دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه یاسوج منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه یاسوج، دبیر ستاد اقامه نماز این دانشگاه منصوب شد.
طی حکمی از سوی دکتر رمضانی رئیس دانشگاه یاسوج، دکتر یوسف نیکروز معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به عنوان دبیر ستاد اقامه نماز منصوب شد.

شاپور رمضانی در این مراسم به اهمیت برپایی نماز اشاره و اظهار کرد: توجه و برپایی اقامه نماز در دانشگاه لازم و ضروری است.

این مسئول به آثار و برکات نماز در زندگی اشاره و تصریح کرد: یکی از آثار مهم این فریضه الهی جلوگیری از گناه در انسان است و این موجب قرب الهی می‌شود.

وی بر اهمیت برپایی نماز جماعت در دانشگاه تأکید کرد و گفت: اقامه نماز آنقدر برکات به همراه دارد که نمازگزار برای نزدیکتر شدن به خداوند تلاش خود را در جهت انجام کارهای نیک و کسب اخلاق حسنه بیشتر می‌کند.

رمضانی به ترویج فرهنگ نماز اشاره کرد و افزود: امیدواریم با ایجاد شرایط و مکان مناسب برای اقامه نماز روز به روز شاهد گسترش ترویج فرهنگ نماز در این دانشگاه باشیم.

رئیس دانشگاه یاسوج خطاب به دبیر ستاد اقامه نماز این دانشگاه عنوان کرد: امید است با تلاش مضاعف نسبت به ترویج، تقویت و گسترش فرهنگ نماز همت گماشته و با هماهنگی سایر اعضا و همچنین مسئولین ستاد اقامه نماز استان و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در جهت پیشبرد فرهنگ اقامه نماز در دانشگاه فعال و کوشا باشید.
****

انتصاب چهار مدیرگروه آموزشی در دانشگاه یاسوج

طی احکام جداگانه ای از سوی شاپور رمضانی رییس دانشگاه یاسوج، مدیران گروههای آموزشی زبان انگلیسی، جامعه شناسی، گیاهپزشکی و علوم خاک این دانشگاه منصوب شدند.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، طی این احکام آقایان دکتر عبدالواحد ظریفی به عنوان مدیر گروه زبان انگلیسی، دکتر صدارتیان جهرمی به عنوان مدیر گروه گیاهپزشکی، دکتر اولیایی به عنوان مدیر گروه علوم خاک و دکتر حیدری به عنوان مدیرگروه جامعه شناسی معرفی شدند.

در بخشی از این احکام آمده است: امید است در پناه خداوند متعال و هماهنگی با معاونتها و ریاست دانشکده مربوطه، در جهت انجام وظایف و امور محوله موفق و سربلند باشید.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*