اخبار عمومی
اعلام وصول 2
234676
تاریخ انتشار: 1397/06/24 00:21
مجید غلام نژاد که به همراه خانواده و برای تفرج به منطقه سیاهو رفته بود در حین شیرجه زدن به عمق رودخانه دچار مشکل شده و پیکر بی جان او از آب بیرون نیامده است

عصرجهان-بنا به گفته محسن مینا بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس علت فوت ناگهانی مرحوم مجید غلام نژاد (احتمالا) غرق شدگی او در رودخانه ای در منطقه سیاهو در حوالی بندرعباس است.
بنا به گفته آقای مینا مجید غلام نژاد که به همراه خانواده و برای تفرج به منطقه سیاهو رفته بود در حین شیرجه زدن به عمق رودخانه دچار مشکل شده و پیکر او از آب بیرون نیامده است. خانواده وی سراسیمه ابتدا به هلال احمر اطلاع داده اند و سپس با حضور غواصان جسد غلام نژاد از آب بیرون می شود.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس می گوید: مساله سکته صحت ندارد و علت فوت ایشان پس از کالبدشکافی از سوی پزشکی قانونی به اطلاع خواهد رسید. به گفته وی حادثه امروز ساعت ۹ صبح اتفاق افتاده و ساعت ۲ بعدازظهر نیز پاسگاه انتظامی منطقه مربوطه از وقوع این حادثه مطلع شده است.
مرگ‌ ناباورانه این بازیکن تیم های ملی که پس از گذراندن دوران فوتبال در بندرعباس ساکن شده و به همراه همسرش یک باشگاه ورزشی را اداره می کرد امروز جامعه فوتبال را تحت تاثیر خود قرارداد. غلام نژاد بازیکنی خوش اخلاق و ممتاز بود که یک گل ملی هم در کارنامه دارد.

تابناک



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*