اخبار عمومی
اعلام وصول 2
234677
تاریخ انتشار: 1397/06/24 00:23
.

فارس نوشت: رئیس سابق ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در راستای همکاری با بازپرس‌ها به دو فقره جرم خود اعتراف کرده است.

«پاول مانافورت»، رئیس سابق ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در راستای همکاری با بازپرس‌ها به دو فقره جرم فدرال اعتراف کرده است.

مانافورت گفته تصمیم گرفته در پرونده همکاری‌اش با یک حزب سیاسی طرفدار روسیه در اوکراین به جرائم خود مبنی بر توطئه علیه ایالات متحده و مانع‌تراشی در اجرای عدالت اعتراف کند.

قاضی پرونده گفته مانافورت بعد از اعتراف به جرائم خود احتمال دارد به تحمل ۱۰ سال حبس محکوم شود. رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ قرار است در تاریخی دیگر متهم شود.

به نوشته آسوشیتدپرس، مانافورت روز جمعه با دادستان‌ها به توافق رسیده با «رابرت مولر»، بازپرس ویژه پرونده تحقیقات درباره تبانی ادعایی روسیه با «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ همکاری کند.

اتهامات مطرح‌شده علیه رئیس سابق ستاد انتخابات ترامپ به فعالیت‌های شرکت او در اوکراین ارتباط دارد و مربوط به دخالت روسیه در انتخابات آمریکا نیست.

دادگاهی دیگر در ایالت ویرجینیا ماه گذشته مانافورت را در هشت مورد از ۱۸ اتهام مطرح‌شده علیه وی گناهکار اعلام کرده بود. بیشتر اتهامات مطرح‌شده علیه مانافورت موارد مالیاتی و بانکی بود.

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد تصمیم مانافورت برای اعتراف به جرم و همکاری با رابرت مولر هیچ ارتباطی با دونالد ترامپ ندارد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*