اخبار عمومی
اعلام وصول 2
234679
تاریخ انتشار: 1397/06/24 00:25
.

هافبک سرشناس و گرانقیمت تیم تراکتورسازی بعد از اینکه دقایقی پس از ورود به زمین از سوی جان توشاک دوباره تعویض شد، به این موضوع واکنش نشان داد و با اعتراض علیه تصمیم او فریاد کشید.

به گزارش تابناک، تراکتورسازی در مسابقه ای که سه بر یک پیش بود ، در 10 دقیقه پایانی و بعد از ورود دژاگه دو گل خورد تا بازی را با نفت آبادان به تساوی کشیده و بازی برده را به وقا اضافه بکشاند.

در ادامه توشاک در دقیقه 106 بازی اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی را که همین هفته مقابل ازبکستان هم بازی کرده بود و بخاطر خستگی در دقیقه 63 بازی به جای سوکیتا وارد زمین شده بود ، در تصمیمی عجیب تعویض کرد و به جای او علی طاهران بازیکن ج.ان تیمش را به میدان فرستاد. تعویض دژاگه در شرایطی که تازه به بازی آمده بود به مذاق هافبک ملی‌پوش تراکتورسازی خوش نیامد و او به شدت هنگام رفتن به سمت نیمکت به توشاک اعتراض می‌کرد.

حسن آذرنیا و سایر حاضران روی نیمکت قصد داشتند دژاگه را آرام کنند اما او همچنان به توشاک اعتراض و سرمربی تراکتورسازی هم او را فقط نگاه می‌کرد. حتی محمد تقوی مربی تراکتورسازی قصد داشت سمت دژاگه برود و او را آرام کند اما وقتی شدت ناراحتی دژاگه را دید از این تصمیم منصرف شد. در نهایت هم دژاگه روی نیمکت نشست و ادامه مسابقه را نظاره کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*