اخبار عمومی
اعلام وصول 2
234686
تاریخ انتشار: 1397/06/24 14:43
محمود منطقیان: کسانی در این دولت روی کار می‌آیند که به جای حق شناسی و نوازش، به روی ما سیلی می‌زنند و اصل خدمت و پاداش را به راحتی و ناجوانمردانه نقض می‌کنند. آیامنطقی است که بار دیگر خود را برای روی کارآمدن کسانی به دردسر اندازیم که معنی عهد و پیمان و جوانمردی و وفا را نمی‌دانند و به آسانی آن را زیر پا می‌گذارند؟

عصرجهان-«محمود منطقیان» از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران به عملکرد استاندار این استان اشاره کرد و گفت: علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یکسال زمامداری این مسئولیت کارنامه قابل قبولی نداشته و نماینده مناسبی برای دولت تدبیر و امید نبوده است.


 وی می‌گوید: نارضایتی بی سابقه اکثریت اصلاح طلبان و حامیان دولت در استان از استاندار در این مدت، دلیل روشنی از ناکارآمدی و عدم توفیق آقای احمدی است.
 مشروح نقطه نظرات این فعالی سیاسی به مناسبت سالروز انتصاب استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی می‌آید:
چهره شاخص اصلاحات کهگیلویه و استان در گفتگویی پیرامون ارزیابی عملکرد استاندار در یکسال گذشته گفت: اگر وظیفه یک استاندار را تعامل سیاسی و اجتماعی، تلاش برای امنیت و آرامش اجتماعی، خرسندی مردم، شنیدن دیدگاههای اهل نظر، رایزنی و گفتمان و همفکری در کارها، توجه به نیازهای واقعی مردم، پرهیز از خودمحوری، شایسته‌سالاری در عمل، توجه به وحدت و همدلی در میان مردم و گروهها، پیگیری مطالبات مردم و درک نیازها و خواسته‌های آنها، تلاش برای پیشبرد برنامه‌های دولت متبوع و احترام به نظرات و اندیشه‌ها و تولید انگیزه برای ایجاد امید و کار سیاسی و ایجاد فضای مناسب اجتماعی برای بیان نیازها و دردهای خود، روحیه دادن به مدیران و فعال کردن پروژه‌ها، تلاش برای فراهم کردن زمینه نشاط اجتماعی و انتقادپذیری و شنیدن صدای مردم، ایجاد بستر مناسب ارتباط با اقشارمردم از نزدیک و چهره به چهره با آنها و….. بدانیم، باید گفت که آقای احمدی کارنامه قابل قبولی ندارد و در این مدت نه وظیفه خود را به‌خوبی شناخته و نه نماینده مناسبی برای دولت تدبیر و امید بوده است بلکه روح و انگیزه و نشاطِ کار و فعالیت سیاسی را در فعالان و گروههای سیاسی و به ویژه در بین حامیان دولت به میزان زیادی از میان برده است.
 وی ادامه داد: نارضایتی بی سابقه اکثریت اصلاح طلبان و حامیان دولت در استان از استاندار در این مدت، دلیل روشنی از ناکارآمدی و عدم توفیق آقای احمدی است.
 منطقیان اظهار داشت: استاندار در یکسال گذشته نسبت به فعالان سیاسی اصلاح طلب و حامیان دولت کاملاً بی اعتنا بوده و به نظرات آنها بها نداده است و تنها سعی کرده با بند و بست با نمایندگان و حرکت‌های نمایشی از طریق رسانه‌ها، خود را کارآمد جلوه دهد
 این فعال سیاسی بیان داشت: آقای احمدی با روش خودمحورانه خویش و بدون توجه و درک نظرات کسانی که برای روی کارآمدن این دولت تلاشها کرده‌اند، بسیاری را از رای دادن به رئیس دولت پشیمان و انگیزه کارسیاسی را از آنها سلب کرده است.
 وی به نارضایت‌ها از استاندار اشاره کرد و گفت: آقای احمدی به اصل توان و شایستگی و کارایی کمتر توجه کرده و با حذف غیرمنطقی نیروهای شایسته و اصیل و جایگزینی‌های کمتر مناسب، زمینه ناخرسندیها را فراهم آورده است.
 منطقیان گریزی به وعده‌های استاندار زد و تصریح کرد: آقای احمدی وعده داده بود که در حوزه وزارت کشور تنها از نیروهای وزارت کشور استفاده نماید اما به وعده خویش عمل نکرد و تنها با قصد و نیت خاص نیروهایی را که از آموزش و پرورش آمده بودند کنار زد.
 وی ادامه داد: در مدیریت کارآمد، اصل بر تشویق و ایجاد انگیزه است که ایشان هنرش در برخورد با مدیران، نمایش برتری و اقتدار و توپ و تشر و به نوعی تحقیر است که این روش موجب افت انگیزه و کار مفید در مدیران شده است.
 چهره شاخص اصلاحات کهگیلویه بیان داشت: در حوزه سیاسی با توجه به ماهیت اصول‌گرایی که استاندار دارد در عمل برای اختلاف و متلاشی کردن جریان اصلاح طلب گام برداشته و در این مدت این روش را در کارنامه خود آشکارا ثبت کرده است.
 وی افزود: اگر آقای احمدی نماینده خوبی برای دولت بود در این مدت برای تقویت فعالان سیاسی و به ویژه حامیان دولت می‌کوشید و زمینه خرسندی و وحدت آنها را فراهم می‌کرد که نه تنها این کار را نکرد بلکه برعکس عمل کرد.
 منطقیان به عدم تحمل استاندار در شنیدن صدای منتقدان اشاره کرد و گفت: آقای احمدی انتقاد را بر نمی‌تابد بلکه انتقاد را با انتقام پاسخ می‌دهد. در حالی که خویشتن‌داری و دوری از خودبینی و خودرایی، باید از صفات برجسته مدیران خوب و به ویژه یک استاندار شایسته باشد و آن که این صفت مهم را ندارد سزاوار نیست بر صندلی مدیریت تکیه زند.
 این فعال سیاسی ادامه داد: به نظر من حاصل کار آقای احمدی در این یکسال، دمیدن روحیه یاس و ناامیدی در فعالان سیاسی استان و بی انگیزه کردن آنها برای کار سیاسی در آینده، آسیب به وحدت و همدلی در میان حامیان دولت و اصلاح طلبان و تضعیف پایگاه دولت درمیان مردم و به ویژه درمیان اصلاح طلبان و حامیان دولت بوده است.
 منطقیان به ابهامات اصلاح‌طلبان در رای به دولت اشاره کرد و گفت: اکنون بعد از یکسال و اندی که از عمر دولت دوم آقای روحانی می‌گذرد جا دارد که اصلاح طلبان و حامیان دولت و به ویژه اصلاح طلبان و حامیان دولت در کهگیلویه از خود بپرسند که حاصل کار و تلاشهای شبانه روزی ما برای روی کارآمدن دولت آقای روحانی چه بود؟
 وی ادامه داد: ای کاش می‌دانستیم که نتیجه کار، بی‌وفایی و نقض پیمان و شعارهاست و کسانی در این دولت روی کار می‌آیند که به جای حق شناسی و نوازش، به روی ما سیلی می‌زنند و اصل خدمت و پاداش را به راحتی و ناجوانمردانه نقض می‌کنند. آیامنطقی است که بار دیگر خود را برای روی کارآمدن کسانی به دردسر اندازیم که معنی عهد و پیمان و جوانمردی و وفا را نمی‌دانند و به آسانی آن را زیر پا می‌گذارند؟
 چهره شاخص اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد در توصیه‌ای به استاندار گفت: به نظربنده بهترین خدمتی که آقای احمدی می‌تواند به دولت و مردم این استان نماید، این است که ترتیبی فراهم نماید تا جمعیت بیشتر در جای دیگری از سرزمین ایران از وجودش بهره ببرند و ما را از فیضِ کثیر خود محروم نمایند، چرا که ادامه حضور جناب احمدی در این استان نه به صلاح دولت است و نه به سود مردم و نه کمکی به توسعه این استان خواهد کرد.



کانال تلگرام عصر جهان


اصلاح طلب واقعی
|
Iran
|
1397/06/24 15:34
  +0

  -0
پاسخ
اقای منطقیان اتفاقا اقای احمدی بهترین عملکرد رو داشته چون در انتخاب فرماندار دهدشت گزینه مورد نظر شمارو انتخاب نکرده ناراحت هستین در تمامی حوزه ها اقای استاندار بهترین ها رو انتخاب کردن شما و اقای لاهوتی در گهگیلویه باعث نابودی اصلاحات شدین حنا شما دیگه رنگی نداره
امیری
|
Iran
|
1397/06/24 15:46
  +1

  -0
پاسخ
قای منطقیان یک استاندار که کمی با لاهوتی هماهنگ است داره درست کار می کنه شما مخالفی؟
تمام نیروهای دست نشانده شما در دهدشت و لیکک ولنده وچرام شب با روحانی هستند روز با عدل هاشمی
اقای،منطقیان شما رای مردم را با پول با عدل هاشمی عوض،کردی ودموکراسی را گاییدی حالا از مردم دفاع می کنی
بگذار هرکس حاکم میشه،بشه،
مگه همین الان اسما روحانی رییس جمهور نیست،و احمدی نژاد رئیس جمهور رسمی است
آقای منطقیان بییت سال کلان دمور شب های انتخابات که موحد برنده می شد صد تفنگ ژ۳شلیک می کرد وزن وبچه ام وحشت رده می شدند همسایه اش بودیم دوبار که جریان بدبخت اصلاح طلب خواست پیروز شود شما به بزرگواری و عدل ساختی وکار ملت را پرداختی
از خدا بترس زاهد شب، وعمروعاص روز
یادت میاد برای معرفی ات به مردم لیکک گردن مختاری را می بوسیدند فکر می کردند شما هستی من دوبار خطا کردم وبه شما رای دادم حالاشما چه کاره ای که از زبان ما حرف می زنی
ناشناس
|
Iran
|
1397/06/24 17:06
  +1

  -0
پاسخ
نمیدونم منطقیان چه گلی به سرملت زد که دلش تنگ شد والا فقط چونکه مثل سی موسی باهاش هماهنگ نیست که کینه ای عمل کنه داره جوسازی میکنه آخه بگو تمام عالم میدونه خودشما در چندین مورد خیانت کردی به مردم توواقای لاهوتی مگه مردم عقلشان از دست دادن که به شما گوش دهند زمان دولت روحانی که موسی خادمی اومد به پیشوازش رفتی وگل بردی وادای احترام کردی نگذاشتی یک نیروی مخالف واز طیف لاهوتی پستی بگیرن .من کاری به پیران سیاسی ندارم اما خداوکیل جوانان عرضه ندارن تا دوباره بشینن تا این دو نفرکه ریشه مردم دراوردند دوباره در مجلسی گپ بزنن .منطقیان کور خواندی انموقع که از روی بغض وکینه خودت به قهر زدی ورفتی ثلاث بویراحمد تشکیل دادی وعدل هاشمی حمایت کردی احساس دلسوزی برای مردم کهگیلیویه نکرد ۳۰سال خیانت بس نبود کوتاه بیا به نظرم بهترین کار برای شما که کسی حرمت ریش سفیدت کنه وگپ سردی در مجلسی به شما نزند سکوت هست .
علی
|
Iran
|
1397/06/24 17:07
  +1

  -0
پاسخ
تف بر ای زمانه باد که منطقیان هم از .......حرف میزند
گرچه استاندارهم دارای ایراداتی است
ولی دیگه انتقادات جناب منطقیان
محمود خانی است
|
Iran
|
1397/06/24 17:07
  +1

  -0
پاسخ
منطقیان و لاهوتی پدر اصلاحطلبان کهگیلویه رو درآوردن .
جواد
|
Iran
|
1397/06/24 17:09
  +1

  -0
پاسخ
منطقیان که مهره ها را در دوران استانداری خادمی چیده الان خواست جابجایی جدید انجام بده که احمدی زیر بار نمیره لذا مخالفت می کند
ناشناس
|
Iran
|
1397/06/24 17:09
  +0

  -1
پاسخ
اقای احمدی چند وقته استاندار شدند ؟
اگر از روز اول استاد منطقیان انتقاد میکردند شاید دنبال سهم خواهی بود ولی بعد از این مدت و نقد بر عملکرد استاندار قطعا برای سهم خواهی نیست درود بر استاد منطقیان🌹
شهروند
|
Iran
|
1397/06/24 18:01
  +1

  -0
پاسخ
اقای منطقیان از لحظه ورود این استاندار مخالف بود چون نمیخواست و نمیتواند وجود یک نیروی کاری همسو با دولت را تحمل کند
اولا منطقیان دنبال نیروهای دوگانه سوز و چند گانه سوز است
دنبال کسانی مثل وفایی
که هفت سال فرماندار دولت احمدینژاد بود
حق نگهدار که هم با منطقیان بود هم با بزرگواری
دهبانی پور که اصلا معلوم نیست با کی است
در هر دقیقه چند چهره میشود
اقای منطقیان فقط دنبال این است که به هر طریقی با تاج گردون وصل شود و نیروهای مشترکی خودش و عدل هاشمی را جایگزین نیروهای اصیل اصلاح طلب نماید
چون چندین سال است تهد مشترک دارد با این قبیل نیروها
کسانی که در زمان خادمی از طریق منطقیان ابلاغ گرفتند نه تنها سیاسی نبوده ونیستند بلکه
باید گفت هر دقیه با یکی از جریانات سیاسی
در خلوت خلوت میکنند
منطقیان معامله گری بیش نیست در این چند سال
ناشناس
|
Iran
|
1397/06/24 18:55
  +1

  -0
پاسخ
محمود خان منطقیان هنوز بوی خیانتت به جبهه اصلاحات شامه نواز است
منطقیان با حمایتی که از عدل هاشمی نمودید برای همیشه به عمر سیاسی خود پایان دادی
دیگر بس است پس سکوت کن
علیزاده
|
Iran
|
1397/06/24 19:03
  +1

  -0
پاسخ
محمود دیگه حنات رنگی نداره درود بر احمدی استاندار مقتدر
تحلیل گر
|
Iran
|
1397/06/24 19:05
  +0

  -0
پاسخ
بسمه تعالی
استاندار محترم فردی فعال و دلسوز و با انگیزه ای است و دوست دارد که استان ما هم پیشرفت داشته باشد اما به غیر از شرایط خاص اقتصادی و کشور جای دیگر می لنگد که بنده به عنوان یک فرد دلسوز پیشنهاد های زیر را دارم: تغییر معاون سیاسی و مدیرکل آموزش و پرورش و مدیر کل ارشاد و رابط استانداری با روحانیت که اتفافا هر چهار نفر افراد محترم و کاردانی بودند ولی متاسفانه کارآمد نبودند البته شاید سن بالا و خستگی و فرسودگی و عدم انگیزه از دلایل عدم کارآمدی آنها باشد و حال تک تک آنها را مورد بررسی قرار می دهیم معاون سیاسی آیینه استانداری است نتیجه عملکرد استانداری معاون سیاسی است که با ارتباط با مردم و شرکت در جلسات مختلف سیاست دولت و نظام را پیاده می کند که متاسفانه به دلایلی که قابل ذکر نیست و ایشان نمی تواند ار عهده ابن کار برآید مدیر کل آموزش و پرورش باید فردی ایده ئولوگ انقلاب و ایده پرداز فرهنگ و مسائل آموزش و پرورش باشد ولی متاسفانه اگر شما فقط به گزارشات ایشان در جلسات توجه فرمایید فقط از نظر کمی گزارش می دهد و اصلا گزارش کیفی نمی دهد سخنان ایشان پشتوانه عمیق از مسائل ندارد باید کسی مدیر کل آموزش و پرورش باشد که اهل نظر و ایده باشد تا بتواند یک پویایی در نسل جوان و قشر فرهنگی به وجود آورد تا قشر فرهنگی مشکلات اقتصادی خود را فراموش کرده وبا انگیزه فعالیت کند مدیرکل ارشاد باید فردی جوان با انگیزه ایدئولوگ اهل هنر باشد که بتواند با نسل جوان ارتباط برقرار کند و نشاط و امیدواری را در جامعه پیاده کند با کارهای فرهنگی مشکل جوانان را حل کند و اگر یک روحانی جوان خوش فکر این مسئولیت را به عهده بگیرد موفق خواهد بود اما رابط استاندار با روحانیت : ما باید بدانیم که نمی توانیم سهم روحانیت در اداره کشور و استان را نادیده بگیریم بنابراین فرد رابط باید کسی باشد که بتواند ایده و نظرات روحانیت را به استاندار برساند تا استاندار آن نظرات را به عمل برساند و نظرات دولت و استاندار را هم به روحانیت برساند و یک تعاملی برقرار شود تا انشاالله مشکلات مردم و نظام حل شود.
یاسوج
|
Iran
|
1397/06/24 19:06
  +0

  -0
پاسخ
باید می نوشت حضور احمدی نه به سود بنده است نه سیاسیون زیاده خواه،مردم دیگه گوششون بدهکار اصلاح طلب و اصول گرا نیست ،اقای منطقیان به نظر بنده اصلاح طلبان تاریخ مصرفشان به اتمام رسیده و استفاده از نیروی اصلاح طلب یا غیر اصلاح طلب معیاری برای سنجش عملکرد یک استاندار نیست ،استفاده از ابزاری به عنوان اصول گرا و اصلاح طلب برای پیشبرد اهداف سیاسیون دیگر کارایی لازم را ندارد ،اقای منطقیان ایا شما و همفکرانتان هنوز با این . که مردم حامی شما و اصلاح طلبان یا به .هستند و هر شخصی که با شما همفکر باشد و در راستای اهداف شما حرکت کند نزد مردم بیشتر محبوبیت دارد ؟؟؟؟بنده توصیه میکنم با این عنوان تاریخ مصرف گذشته اصلاح طلب به.ن نکنید،مردم از این سخنان به ستوه امده اند ،احمدی نه اصول گرا می باشد نه اصلاح طلب ،چون این عناوین ابزاری شده در دست. .ی دادن امتیاز به اشنایان و .. قدرت ،چند مدت صبر کنید تا احمدی از این استان برود تا .بیشتر از به دست .فیض ببرید ،به اسم دفاع از حقوق مردم به دنبال امتیاز گرفتن نباشید که احمدی با این سخنان به هیچ شخصی امتیاز نخواهد داد ،ای کاش اگر احمدی ترتیبی داد و از این استان رفت.ان هم ترتیبی بدهید و از این .خطرناک خارج شوید که می توانید مردم را با عناوینی همچون اصلاح طلب. خود و ابزاری برای پیشبرد اهداف و منافع خود قرار دهید
بهمیی
|
Iran
|
1397/06/24 19:10
  +0

  -0
پاسخ
منطقیان
منظورش این است که از نیروهای دوگانه سوز عدلی
منطقیانی استفاده شود
بهمیی
|
Iran
|
1397/06/24 19:10
  +0

  -0
پاسخ
لابد استاندار عدل را تحویل نمیگیرد آقای منطقیان ناراحت است
نیروی منطقیانی
|
Iran
|
1397/06/24 21:24
  +0

  -0
پاسخ
دوستانی که طرفدار لاهوتی هستین این دو دستگی و مخالفت را از اول خودتون بلند کردین و کوتاه نیومدین اونموقع که منطقیان۴۰ هزار رای میاورد و لاهوتی ۲۰ هزار چرا کوتاه نمیومدین با وجود اینکه همه شما هم شاهد بودین که منطقیان بیشتر مورد قبول اصلاح طلبان بود اما خودخواهی و ذات درونی اطرافیان لاهوتی نگذاشت که این اتحاد شکل بگیره و نتیجش این شد که همه ماها شاهدیم در پند دوره انتخابات مجلس و هنوز که هنوزه هم برامون تجربه نشده و داریم همون راه را ادامه میدیم تازه با شدت بیشتری پس قبول کنید که اول لاهوتی و طرفدارانش بنا را گذاشتن بر مخالفت در زمان آقای رستاد هم که حمایت نکردن و گرنه پیروز میدان بودیم پس لطفا یکطرفه قضاوت نکنید کمی به عملکرد خود و دوستانتون هم فک کنید که عیب کار از کجا بود اول
منطق
|
Iran
|
1397/06/25 00:00
  +0

  -0
پاسخ
رفوزه همیشه تاریخ منطقیان....
هنرمند
|
Iran
|
1397/06/25 07:39
  +0

  -0
پاسخ
جناب استاتدار
شما حقتون هست که اینجوری از منطقیان حرف بشنوید
چندین بار ما به شما و‌دکتر مرادی پناه اوردیم که به نظر میرسد منطقیان هر روز در اتاق دهبانی با حلسات مکرر برنامه ریزی میکنند برای اینده انتخابات و چرا احازه میدهید یک اداره فرهنگی اسلامی میدان تاخت تاز سیاسیون بشود اما جنابعالی فکر کردین ما بدخواه دهبانی هستیم
جناب دکتر احمدی ما دلسوز فرهنگی هستیم که زیر پاس سیاسیون لکد مال شده است و از فرهنگ تنها چیزی که مانده استفاده از ظرفیت ان برای امادگی در انتخابات هست
من نمی دانم واقعا سیاست حضرتعالی چیست
اما به همان خدای منطقیان قسم اگر فرماندار از نیروهای ایشان بود الان شما بهترین استاتدار بودید نزد ایشان
جناب منطقیان و امثالهم کهگیلویه بزرگ را با فکرهای منفعت طلبانه و سهم های شخصی نابود کردند
جناب متطقیان مگر دهبانی نیرو و‌کلید اصلی جریان شما نیست
مگر ایشان را برای انتخابات اماده نمیکنید
چطور استاتدار امثال دهبانی و حفظ کرده و یا دیگر نیروهای جریان تو را حفظکرده
شهروند
|
Iran
|
1397/06/25 15:21
  +0

  -0
پاسخ
اولا ان برادری که نوشت منطقیان جهل هزار رای اورد لاهوتی بیت هزار برایش متاسفم که به این راحتی یک امار دروغی را منتشر میکند
منطقیان با زور فرمانداران و مسئولین وقت به صوردت پادگانی سه هزار رای اظافه اورد انهم در شرایطی که رقیب نداشت
استاندار بهترین استاندار کاری و سیاسی است که در طیف موسوم به چپ به این استان ورود پیدا کرد
کاملا متوجه مسایل دارد میشود اگر بتواند به اموزش و پروش مرده سر وسامان بدهد مدیر کل اموزش و پرورش ادم اخلاقی است اما مدیر نیست
مدیرکلی که نمونه مدیرانش در بهمئی ...... است که جلو جایگاه احمدی نژاد خودش و مجموعه اش ایستاده بود و شعار مرگ بر روحانی بلند بود
مدیری که در خدمت مخالفین نوکروار خدمت میکند
جناب استاندار دهبانی اصلاح طلب نیست البته اصول گرا هم نیست منتهی میخواهد با ارامش سر شورای نگهبان و خرم روز را برای تاییدی کلاه بگزارد فرهنگ را نابود کرد تریبون فرهنگ شد جایگاه سخنرانی برا ی تمرین ورود به انتخابات

بخش پایانی کامنت جنابعالی حذف گردید

علینقی
|
Iran
|
1397/06/25 20:02
  +0

  -0
پاسخ
در جواب شهروند که نوشت منطقیان با سه هزار رای اختلاف و با زور فرمانداران بود اولا آمارها موجود هست بعدش املا هم ده میگیری برادر یکم کلاس الفبا برو بعد بیا از انتخابات و سیاست حرف بزن میدونم
علی
|
Iran
|
1397/06/25 20:07
  +0

  -0
پاسخ
شهروند میدونم کی هستی از پیامت و طرز نوشتنت میشناسمت چون حرفایی که تو پیامت گفتی در کوچه و بازار هم ازت شنیدم از اون کهنه کارای طرفداری لاهوتی هستی کاری نکن که اسمتو تو همین فضای مجازی ببرم تا پشت پرده حرفای شما برا همه ثابت بشه
اصلاح طلب
|
Iran
|
1397/06/26 01:00
  +0

  -0
پاسخ
ﻣﺎﺟﺮﺍﯼ ﺩﻭﺩﺳﺘﮕﯽ ﺍﺻﻼﺣﻄﻠﺒﺎﻥ ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ ﮐﻬﮕﯿﻠﻮﯾﻪ ، ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺟﺪﯼ ﺑﻮﺩﻩ ﮐﻪ ﻋﺎﻣﻞ ﺍﺻﻠﯽ ﻭ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺩﺭ ﺷﮑﺴﺖ ﻫﺎﯼ ﭘﯿﺎﭘﯽ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﻣﺠﻠﺲ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻦ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ .
ﺍﮔﺮ ﺳﺨﻨﺎﻥ ﻃﺮﻓﺪﺍﺭﺍﻥ ، ﻣﺸﺎﻭﺭﺍﻥ ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﻋﻀﺎﯼ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺩﻭ ﺷﺨﺺ ﺭﺍ ﺑﺒﯿﻨﯿﺪ ، ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﺷﺪﯾﺪ ﺍﺳﺖ . ﮐﺎﺭ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺩﻭ ﻃﯿﻒ ﺗﺎ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﺎﻻ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﮐﻬﮕﯿﻠﻮﯾﻪ ﺑﻪ ﺍﺻﻄﻼﺡ ﺑﺰﺭﮒ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﻭ ﺑﺨﺶ ﺑﻮﯾﺮﺍﺣﻤﺪ ﻭ ﺛﻼﺙ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﺛﻼﺙ ﺭﺍ ﺣﻮﺯﻩ ﯼ ﻧﻔﻮﺫ ﻻﻫﻮﺗﯽ ﻭ ﺑﻮﯾﺮﺍﺣﻤﺪ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺣﻮﺯﻩ ﻧﻔﻮﺫ ﻣﻨﻄﻘﯿﺎﻥ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﻨﺪ .
ﺳﺨﻨﺎﻥ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻫﻢ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﻫﺮ ﺩﻭ ﻃﯿﻒ ﺑﺮ ﺯﺑﺎﻥ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ ﻣﺜﻼ ﺍﯾﻦ ﻧﮑﺘﻪ ﮐﻪ ﺭﺍﯼ ﻣﻨﻄﻘﯿﺎﻥ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﻓﺮﺩ ﭘﯿﺮﻭﺯ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻋﻤﻼ ﻻﻫﻮﺗﯽ ﭼﻨﺪﺍﻥ ﺭﺍﯼ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻬﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﻭ ﻣﺼﺪﺍﻕ ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻑ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺭﺍﯼ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﮐﺎﻣﺮﺍﻧﯽ ﺩﺭ ﺩﻭﺭ ﻗﺒﻞ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ . ﺍﻣﺎ ﺍﺯ ﻃﺮﻑ ﺩﯾﮕﺮ ﻃﯿﻒ ﻻﻫﻮﺗﯽ ﺍﺩﻋﺎ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﯽ ﮐﺸﻮﺭﯼ ﭼﻨﺪﺍﻥ ﻣﻨﻄﻘﯿﺎﻥ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﺷﻨﺎﺳﻨﺪ ﻭ ﺍﺻﻼﺣﺎﺕ ﮐﻬﮕﯿﻠﻮﯾﻪ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﺳﻢ ﻻﻫﻮﺗﯽ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﻨﺪ . ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺍﯾﻦ ﺳﺨﻨﺎﻥ ﻃﺮﻓﺪﺍﺭﺍﻥ ﺩﻭ ﻃﯿﻒ ﺍﺳﺖ ﻭ ﮐﺴﯽ ﺗﺎﮐﻨﻮﻥ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺯﻣﯿﻨﻪ ﻣﺴﺘﻘﻼ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﯾﺎ ﺷﻮﺍﻫﺪﯼ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻧﺪﺍﺩﻩ ﺍﺳﺖ . ﺗﻨﻬﺎ ﻧﮑﺘﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻗﺎﻃﻌﯿﺖ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﮔﻔﺖ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻋﺪﻡ ﻧﺎﮐﺎﻣﯽ ﺍﺻﻼﺣﻄﻠﺒﺎﻥ ﮐﻬﮕﯿﻠﻮﯾﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﺑﯿﻦ ﺍﯾﻦ ﺩﻭ ﭼﻬﺮﻩ ﺑﺮﺟﺴﺘﻪ ﺍﺻﻼﺣﺎﺕ ﺍﺳﺖ . ﺍﻣﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺑﯿﻦ ﻣﺤﻤﺪ ﻣﻨﻄﻘﯿﺎﻥ ﭘﺮﺩﻩ ﺍﺯ ﺭﺍﺯ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﺧﻮﺩ ﻭ ﻻﻫﻮﺗﯽ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺩﺭ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﺍﯼ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻻﻫﻮﺗﯽ ﺍﺯ ﻫﻤﺎﻥ ﺍﻭﺍﯾﻞ ﺟﺪﺍﺷﺪﻥ ﺣﻮﺯﻩ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﯿﻪ ﮐﻬﮕﯿﻠﻮﯾﻪ ﻭ ﮔﭽﺴﺎﺭﺍﻥ ﺍﺯ ﻫﻢ ، ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺟﻤﻌﯽ ﺩﻭﺭ ﻭ ﺑﻪ ﺟﻤﻌﯽ ﺩﯾﮕﺮ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ!
ﻣﺤﻤﻮﺩ ﻣﻨﻄﻘﯿﺎﻥ ﺩﺭ ﮔﻔﺘﮕﻮﯾﯽ ﺩﺭ ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺳﺌﻮﺍﻝ ﮐﻪ ﺭﯾﺸﻪ ﺍﺧﺘﻼﻓﺎﺕ ﺟﻨﺎﺑﻌﺎﻟﯽ ﻭ ﺍﻗﺎﯼ ﻻﻫﻮﺗﯽ ﮐﺠﺎﺳﺖ؟ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ: ﺗﺎ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺁﻗﺎﯼ ﺣﺎﺝ ﺑﻬﺮﺍﻡ ﺗﺎﺟﮕﺮﺩﻭﻥ ﮐﺎﻧﺪﯾﺪﺍﯼ ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﺎﻥ ﺣﻮﺯﻩ ﮐﻬﮕﯿﻠﻮﯾﻪ ﺑﻮﺩ ﻣﺎ ﻭﺟﻨﺎﺏ ﺁﻗﺎﯼ ﻻﻫﻮﺗﯽ ﮐﻨﺎﺭ ﻫﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﯿﺮﻭﺯﯼ ﻭﯼ ﺗﻼﺵ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﻭﺍﺧﺘﻼﻓﯽ ﺩﺭﮐﺎﺭﻧﺒﻮﺩ . ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺭ ﺩﻭﺭﻩ ﺁﺧﺮﯼ ﮐﻪ ﺣﺎﺝ ﺑﻬﺮﺍﻡ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﻮﺩ ﮐﺎﻧﺪﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺷﺪﯾﻢ ﮐﻪ ﺁﻗﺎﯼ ﻻﻫﻮﺗﯽ ﮐﻤﯽ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﻭﺑﺎﺍﮐﺮﺍﻩ ﺩﺭ ﺟﻠﺴﺎﺕ ﺷﺮﮐﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ .ﺁﻥ ﺳﺎﻝ ﻣﺠﻠﺲ ﺗﺼﻮﯾﺐ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻧﻬﺎﯼ ﮔﭽﺴﺎﺭﺍﻥ ﻭ ﮐﻬﮕﯿﻠﻮﯾﻪ ﺩﻭ ﺣﻮﺯﻩ ﺟﺪﺍﮔﺎﻧﻪ ﺷﻮﺩﻭﻫﺮﺣﻮﺯﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩ ﯾﮏ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ . ﺁﻗﺎﯼ ﺗﺎﺟﮕﺮﺩﻭﻥ ﺩﺭﺣﻮﺯﻩ ﮔﭽﺴﺎﺭﺍﻥ ﮐﺎﻧﺪﯾﺪﺍﺷﺪﻭﺩﺭﺣﻮﺯﻩ ﮐﻬﮕﯿﻠﻮﯾﻪ ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﺎﻥ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺎﻧﺪﯾﺪﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺩ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﻭﻣﺎﻣﺎﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﮐﻪ ﺑﺎﻧﻈﺮﺳﺎﯾﺮﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻫﻤﻔﮑﺮﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﺭﺍﺑﺮﺍﯼ ﮐﺎﻧﺪﯾﺪﺍﯼ ﺁﻥ ﺩﻭﺭﻩ ﻣﺸﺨﺺ ﻭﺑﻪ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﻓﮑﺮﯼ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﮐﻨﯿﻢ .
ﺩﺭ ﺁﻥ ﺯﻣﺎﻥ ﺁﻗﺎﯼ ﺭﺿﺎ ﺗﻮﻓﯿﻘﯽ ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﺍﺭ ﮐﻬﮕﯿﻠﻮﯾﻪ ﺑﻮﺩ،ﺣﺲ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﺟﻨﺎﺏ ﻻﻫﻮﺗﯽ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺟﻤﻌﯽ ﺩﻭﺭﺗﺮﻭﺑﻪ ﺟﻤﻌﯽ ﻧﺰﺩﯾﮑﺘﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﻭﺑﻪ ﻧﻈﺮﻣﯽ ﺭﺳﯿﺪ ﮐﻪ ﮐﺪﻭﺭﺗﯽ ﺩﺭﺩﻝﺩﺍﺭﺩ .
ﺧﻼﺻﻪ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﭼﻪ ﮐﺎﺭﮐﻨﯿﻢ ﻭ ﻫﯿﭻ ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻨﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺣﺎﺝ ﺑﻬﺮﺍﻡ ﺗﺎﺟﮕﺮﺩﻭﻥ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﻭ ﺗﺼﻤﯿﻤﯽ ﻫﻢ ﻧﮕﺮﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﯾﻢ،ﻧﯿﺎﺯ ﺑﻪ ﺭﺍﯾﺰﻧﯽ ﻭﻫﻤﻔﮑﺮﯼ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ . ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺣﯿﻦ ﺑﺎﺧﺒﺮ ﺷﺪﯾﻢ ﮐﻪ ﺁﻗﺎﯼ ﻻﻫﻮﺗﯽ ﺑﺎ ﺧﻮﺍﺹ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ ﺧﻮﺩ ﯾﮏ ﺟﻠﺴﻪ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺩﺍﺩﻩ ﻭ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺎﻧﺪﯾﺪﺍﺗﻮﺭﯼ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺟﻠﺴﻪ ﺑﻨﺪﻩ ﻭﺁﻗﺎﯾﺎﻥ ﺭﺿﺎ ﺗﻮﻓﯿﻘﯽ،ﻣﻬﻨﺪﺱ ﻃﺎﻫﺮﯼ ﻭ ﺟﻤﻌﯽ ﺍﺯ ﻓﻌﺎﻻﻥ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﯽ ﮐﻬﮕﯿﻠﻮﯾﻪ ﺣﻀﻮﺭﻧﺪﺍﺷﺘﯿﻢ ﻭ ﺍﺯ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻭﻗﺼﺪﺟﻨﺎﺏ ﻻﻫﻮﺗﯽ ﺑﯽ ﺍﻃﻼﻉ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﻭ ﭼﻪ ﺑﺴﺎ ﺍﮔﺮ ﺩﻋﻮﺕ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﻣﺎﻫﻢ ﺍﯾﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﯾﺎﺭﯼ ﻭﺣﻤﺎﯾﺖ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﯾﻢ . ﺑﺎﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺁﻗﺎﯼ ﻻﻫﻮﺗﯽ ﺑﺎﻣﺎﻫﯿﭻ ﺭﺍﯾﺰﻧﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﻧﺎﻣﺰﺩﯼ ﺧﻮﺩﺑﺮﺍﯼ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ ﻣﺠﻠﺲ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ،ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﺪﺗﯽ ﻧﺸﺴﺘﯽ ﺑﯿﻦ ﻣﺎ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭ ﮔﺮﺩﯾﺪﻭ ﺑﺤﺚ ﺷﺪ ﮐﻪ ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ ﻣﺠﻠﺲ ﮐﺎﻧﺪﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ . ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺭﻭﯼ ﺑﻨﺪﻩ ﻭﺁﻗﺎﯼ ﺭﺿﺎ ﺗﻮﻓﯿﻘﯽ ﻧﻈﺮ ﺩﺍﺷﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﻧﻬﺎﯾﺘﺎ ﻗﺮﻋﻪ ﺑﻨﺎﻡ ﺑﻨﺪﻩ ﺍﻓﺘﺎﺩ . ﺩﺭ ﺁﻥ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﻣﻮﺣﺪ ﺍﻭﻝ ،ﺑﻨﺪﻩ ﺩﻭﻡ ﻭ ﺟﻨﺎﺏ ﻻﻫﻮﺗﯽ ﺳﻮﻡ ﺷﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺯﻣﺎﻥ ﺗﺎﮐﻨﻮﻥ ﺍﺧﺘﻼﻓﺎﺕ ﻭ ﺩﻭ ﻃﯿﻔﯽ ﺑﯿﻦ ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﺎﻥ ﮐﻬﮕﯿﻠﻮﯾﻪ ﺑﻮﺟﻮﺩ ﺁﻣﺪﻩ ﺍﺳﺖ . ﻭﺍﯾﻦ ﻣﻬﻢ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺐ ﺑﺪﺍﻧﻨﺪﮐﻪ ﺳﺎﺯﺟﺪﺍﯾﯽ ﺍﺯ ﭼﻪ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﻭ ﭼﺮﺍ ﻭ ﺍﺯ ﭼﻪ ﺟﺎﻧﺒﯽ ﻧﻮﺍﺧﺘﻪ ﺷﺪ … ﺍﻣﯿﺪﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺧﻮﺷﯽ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﻫﻤﻪ ﻣﺎ ﺩﺳﺖ ﺩﺭﺩﺳﺖ ﻫﻢ ﺭﺍﻩ ﺍﺻﻼﺡ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺭﺍ ﺩﺭﭘﯿﺶ ﮔﯿﺮﯾﻢ

درج کنید
|
Iran
|
1397/06/26 02:56
  +0

  -0
پاسخ
#اين مطلب ارتباطي با محمود منطقيان ندارد!!
محمدقاسم حسن‌زاده

دوره‌ی كساني كه با ژست مظلوم و عينك بر صورت و كيف چرمي قهوه‌ای رنگ به دست با چند نوچه در راهروهاي ادارت پرسه می‌زنند و تا امتيازي از مديري بگيرند، به پايان رسيده است و دكتر احمدي اگر تنها يك كار مثبت در اين يكسال انجام داد اين بود كه بر پدرخواندگان و دشمنان توسعه استان خط بطلان كشيد.


چند تن به ظاهر اصلاح طلب كهگيلويه به تهران سفر كردند و اتاق به اتاق وزارت كشور گشتند و با عجز و ناله و به نمايندگي از اصلاح طلبان استان به انتقاد از استاندار سخن كذب پراكندند و به استان بازگشتند، و كمترين انتظار اين است كه به سوالات زير پاسخ دهند:
١. ارتباط و قرابت اين به ظاهر اصلاح طلب با اردوگاه محسن رضايي چه بوده؟
٢. در انتخابات مجلس دهم چرا عليرغم كانديداي منتخب شوراي هماهنگي استان از تند رو ترين كانديداي پايداري حوزه كهگيلويه حمايت قاطعانه داشتند؟
٣. چگونه است كه براي راه يافتن كانديداي جبهه پايداري شبانه با فرستاده شيراز جلسه می‌گذارند و تمام لجستيك و امكانات خود را براي راه يافتن كانديداي جبهه پايداري بكار می‌بندد و آن وقت دولت و اصلاحات برايشان مهم نبود و صرفاً براي مشتي.... اصلاحات و مرامنامه آن را لگد كوب می‌کنند و الان دايه مهربان‌تر از مادر براي اصلاحات شده‌اند؟ و اصلاً به روي خودشان نمی‌آورند كه دست پرورده انان در مجلس بزرگترين منتقد دولت است؟
٤. چگونه در دوره‌ی استاندار قبلي كه به دلیل نگاه قوميتي چندين تن از اعضاي ستاد جليلي و قاليباف در استان مدير كل بودند شما يكبار هم اعتراض نكرديد، اما حالا كه دكتر احمدي پا در گلوي منافع شما گذاشته يادتان افتاده اصلاح طلبيد؟
٦. چگونه است كه كهگيلويه و به ویر احمد يكي از محروم‌ترین نقاط كشور است و كهگيلويه نيز محروم‌ترین نقطه اين جغرافياي محروم است؟ آيا ارتباطي بين محروميت كهگيلويه و خود خواهي و تكبر و نخوت اين به ظاهر اصلاح طلبان وجود دارد؟
٧. دوره‌ی كساني كه با ژست مظلوم و عينك بر صورت و كيف چرمي قهوه‌ای رنگ به دست با چند نوچه در راهروهاي ادارت پرسه می‌زنند و تا امتيازي از مديري بگيرند، به پايان رسيده است و دكتر احمدي اگر تنها يك كار مثبت در اين يكسال انجام داد اين بود كه بر پدرخواندگان و دشمنان توسعه استان خط بطلان كشيد.
--------------------------
محمدقاسم حسن‌زاده
جواب
|
Iran
|
1397/06/26 09:51
  +0

  -0
پاسخ
دلش ایخو برادر کاری که عوض داره گلایه نداره سکوت کنید بهتره

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*