اخبار عمومی
اعلام وصول 2
234689
تاریخ انتشار: 1397/06/24 19:50
بازی مهیج ترکتور سازی تبریز و نفت ابادان در وقت های قانونی و اضافه به تساوی انجامید تا در نهایت زرد جامگان آبادانی در ضربات پنالتی از سد ارتش سرخ تبریز عبور کنند و به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات راه یابند.

عصرجهان؛ محمدابولیان (نوروزی)
در چهارچوب رقابتهای فوتبال جام حذفی کشورحماسه آزاد سازی خرمشهر و از مرحله یک شانزدهم این مسابقات تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه پیرتختی آبادان با قضاوت بیژن حیدری و با کمکهای بابک داوری و محمد عطایی به دیدارهم رفتند، بازی مهیجی که در وقت های قانونی و اضافه به تساوی انجامید تا در نهایت زرد جامگان آبادانی در ضربات پنالتی از سد ارتش سرخ عبور کنند و به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات راه یابند.


در دقیقه ۴۴بازی کرار جاسم از روی نقطه پنالتی نخستین گل این دیدار را برای میزبان به ثمر رساند.اما این گل دوامی نداشت چرا که ۲+۴۵ آنتونی استوکس از روی نقطه پنالتی دروازه نفتی ها باز کرد تا نتیجه بازی در نیمه نخست با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.
دقیقه ۵۸ اسماعیلی فر با همکاری سوگتیا بازیکن همدسته اش گل دوم تراکتور سازی را به ثمررساند. سرخپوشان تبریزی دقیقه ۶۳ برروی ارسال عبدالله زاده و باجایگیری مناسب استوکس و ضربه سر این بازیکن برای سومین بار دروازه نفت را فرو ریختند.در حالیکه یاران توشاک کمی باخیال آسوده به بازی ادامه می دادند اما شاگردان سرجیو با حوصله و بدنبال روزنه ی برای جبران مافات می گشتند تا اینکه دقیقه ۸۳فرارسید،همکاری دو بازیکن خارجی زردپوشان نتیجه دادو دراین لحظه جاناتان بالوتلی درپی ارسال کرار با یک ضربه سر زیبا دروازه فروزان را باز کرد تا شادی و امید را در دل نیمکت نشینان و هواداران آبادانی تزریق نماید.
دقیقه ۸۶ برخورد ضربه سرکرار بازیکن سختکوش نفتی ها با دیرک دروازه تراکتورسازی مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی بخش این بازی شد.
در حالیکه تراکتورسازان تا در وقت های اضافه بازی از میزبان خود پیش بودند و نیمکت قرمز پوشان تبریزی در آستانه یک پیروزی شیرین و جشن صعود به مرحله بعدی بودند اما دقیقه۲+۹۰ با اعلام یک ضربه پنالتی بسود زردجامگان از سوی حیدری قاضی این بازی حساس کرار جاسم پشت توپ قرارگرفت و با به ثمر رساندن سومین گل میزبان نتیجه بازی را به تساوی کشاند پس از اینکه تلاش دو تیم در دو وقت پانزده دقیقه ای هم با همان نتیجه تساوی سه بر سه پابرجا ماند این بار دو تیم در ضیافت پنالتی ها شانس خود را برای پیروزی از روی نقطه پنالتی امتحان کردند که در این راستا نفتی ها در نواختن ضربات پنالتی بهترعمل کردند میلاد جهانی ، کرارجاسم و..ضربات خود را به گل تبدیل کردند اما بهنام برزای در باز کردن دروازه فروزان ناکام ماند. علی طاهران، آنتونی استوکس و احسان پهلوان هم از روی نقطه پنالتی برای تراکتورسازی گلزنی کردند
ضمن اینکه محمد دریس گلر نفتی ها با مهار ضربات علی عبدالله زاده و مهدی مهدی پور نقش اساسی در صعود رویایی میزبان ایفا کرد.
در این بازی از سوی قاضی میدان عقیل کعبی از نفت استوکس و مهدی زاده از تراکتورسازی با کارت زرد و مسعودشجاعی در دقیقه( ۱۰۰) با کارت قرمز و اخراج از زمین مسابقه جریمه شدند


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*