اخبار عمومی
اعلام وصول 2
234738
تاریخ انتشار: 1397/06/28 01:47
رزمی کاران شهرستان باشت در مسابقات کاراته سبک کیوکوشین ماتسویی موفق به کسب دو مقام کشوری شدند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، ورزشکاران خردسال باشتی در مسابقات کاراته کشور خوش درخشیدند.

مهدی عسکری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت با اعلام این خبر اظهار داشت: تیم ورزشکاران خردسال شهرستان باشت در مسابقات کاراته سبک کیوکوشین ماتسویی موفق به کسب دو مقام کشوری شدند.

وی ابراز داشت: در این مسابقات که به میزبانی شهر تهران برگزار شد در رده خردسالان تیم باشت توسط طاها علیزاده در وزن -۲۵ کیلوگرم و علی شعبانی در وزن -۳۰کیلو گرم موفق به کسب دو نشان نقره کشوری شدند .

عسکری با بیان اینکه مربیگری تیم اعزامی را محمد ظفری و علی سجادی بر عهده داشتند، افزود: در رده جوانان نیز امیر شعبانی در وزن -۶۵کیلو بعد از چهار برد پیاپی مسابقه را به حریف خود واگذار و با بدشانسی موفق به کسب مدال نشد.

وی بر واکاوی دقیق مشکلات ورزش‌های انفرادی مدال‎آور برای حضور موثر در رقابت‌های ورزشی از جمله مسابقات استانی و کشوری تأکید کرد و گفت: بطور حتم سرمایه‌گذاری بر روی این رشته ها به دلیل وجود پتانسیل های بالقوه در باشت می‌تواند مدال‌های رنگارنگ متعددی برای شهرستان به ارمغان بیاورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت با اشاره به ظرفیت های بالای ورزشکاران این شهرستان در ورزش های انفرادی، ابراز داشت: علی رغم مدت زمانی اندک و محدودیت هزینه و اعتبار شهرستان باشت درخشان‌ترین نتایج را گرفته و این امرنشان از ظرفیت بالای ورزش‌های انفرادی در شهرستان را دارد.

عسکری سرمایه‌گذاری بر روی ورزش‌های انفرادی همچون کشتی، کاراته، تکواندو و غیره را مؤثر دانست و افزود: با سرمایه گذاری بر روی ورزش های انفرادی مشخص شده که می‌توان در این راستا با مدال‌های رنگارنگ عملکرد قابل قبولی در میادین داشت.

وی با بیان اینکه برای حضور موفق و فراگیر در عرصه ورزش باید نگاه ویژه به ورزش‌های انفرادی داشت، تصریح کرد: تجربه نشان داده سطح ورزشکاران باشتی در ورزش‌های انفرادی بسیار بالا است بنابراین به سادگی می‌توان پیش‌بینی کرد با سرمایه‌گذاری هدفمند در ورزش‌های انفرادی، وضعیت ورزش شهرستان باشت در مسابقات استانی و کشوری بهبود یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت لزوم نگاه تخصصی و حمایتی به ورزش‌های انفرادی را خواستار شد و افزود: این امر می‌تواند روند حضور ورزش شهرستان در میادین ورزشی را به شرایط ایده‌آل‌تری برساند.

عسکری اضافه کرد: سرمایه‌گذاری بر روی ورزش‌های انفرادی تجربه مدال آوری مناسبی برای ما به همراه داشته است.

وی خواستار حمایت و پشتیبانی همه مسوولین و خیرین ورزش یار در شهرستان باشت شد و گفت: امید است با کمک و تعامل موثر با همه اشخاص و ادارات بتوانیم گامی سازنده برای پیشرفت ورزش شهرستان برداریم.

عسکری در پایان از محمد ظفری رئیس هیات کاراته باشت به دلیل عملکرد و تلاش در جهت اعتلای ورزش رزمی کارانه در این شهرستان تقدیر و تشکر کرد. 

خبرنگار/فتح الله پوران پور


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*