اخبار عمومی
اعلام وصول 2
234741
تاریخ انتشار: 1397/06/28 14:55
در دو عکس منتشر شده یک پسر بچه هندی بالای سر پیکر پدرش آنیل ۲۷ ساله که کارگر فاضلاب بود که در هنگام کار به دلیل پارگی طناب به داخل چاه افتاد و جان سپرد، حاضر شده، ملحفه را کنار می‌ ذند و با صدا کردن نام او گریه می‌کند

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان به نقل از یورونیوز، عکسی تکان‌دهنده یک پسربچه هندی که بر پیکر پدر مرده‌اش اشک می‌ریزد سبب شد تا کاربران شبکه‌های اجتماعی تنها در یک روز بیش از ۳ میلیون روپیه معادل ۴۴ هزار دلار برای کمک به این خانواده جمع‌آوری کنند.
در دو عکس منتشر شده یک پسر بچه هندی بالای سر پیکر پدرش آنیل، در آتش‌سپارگاه حاضر شده، ملحفه را کنار می‌ زند و با صدا کردن نام او گریه می‌کند.


آنیل ۲۷ ساله یک کارگر فاضلاب بود که در هنگام کار به دلیل پارگی طناب به داخل چاه افتاد و جان سپرد.
براساس آمارهای موجود روزانه حدود ۱۰۰ کارگر فاضلاب در هند جان خود را از دست می‌دهند.
شیو سانی، خبرنگار هندوستان تایمز این عکس را روز دوشنبه در توییتر منتشر کرد و از کاربران شبکه‌های اجتماعی خواست تا به این خانواده کمک کنند.
وی این عکس را تکان دهنده خواند و اظهار داشت: «من خبرنگار جرم و جزا هستم و بارها شاهد ماجراهای دردناک و حزن‌انگیز بوده‌ام ولی تاکنون با چنین صحنه‌‌ای مواجه نشده‌ام.»
آقای سانی می‌گوید که هدفش از انتشار این عکس جلب توجه عمومی به مرگ کارگران فاضلاب است.
این خانواده به دلیل فقر توانایی برگزاری مراسم آتش‌سپاری وی را ندارند و از همسایگان برای این امر کمک خواسته‌اند. پسر ۴ ماهه وی آنان نیز ماه گذشته به دلیل ابتلا به بیماری سینه‌پهلو جان سپرد چرا که پدر توانایی خرید دارو برای درمان کودک را نداشت. این خانواده دو فرزند دختر ۳ و ۷ ساله نیز دارد.
اتحادیه‌های کارگری هند معتقدند که به دلیل نبود تجهیزات ایمنی مناسب، کارگران بسیاری در معرض خطر هستند و روزانه تعداد زیادی از آنان مجروح شده یا جان می‌بازند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*