اخبار عمومی
اعلام وصول 2
234743
تاریخ انتشار: 1397/06/28 16:51
سرمربی جدید استقلال اهواز گفت: از شرایط تیم آگاهی کامل دارم و کار بسیار سختی در پیش داریم اما امیدوارم با حمایت هواداران نتایج خوبی بگیریم.

عصرجهان-داریوش هرمزی سرمربی جدید استقلال اهواز ظهر امروز در گفت‌وگو با فارس، درباره پیوستن به تیم جدیدش اظهار کرد: ابتدا باید تشکر ویژه داشته باشم از سیاوش بختیاری‌زاده که یکی دو ماه برای این تیم زحمت کشید و تلاش کرد با همه سختی‌ها تیم را جمع و جور و برای مسابقات آماده کند.


سرمربی جدید استقلال اهواز گفت: می‌دانم وارد یکی از باشگاه‌های اسم و رسم‌دار و باسابقه کشور شده‌‌ام که روزهای بسیار درخشانی در فوتبال ایران داشته و همین موضوع کار من را مشکل می‌کند.
وی افزود: مسئولیت هدایت استقلال را با مطالعه پذیرفتم و کاملا از شرایط آگاهی دارم. می‌دانم کار بسیار سختی در ادامه فصل داریم و در مسیری که در پیش داریم نیاز به کمک همه اهالی فوتبال خوزستان داریم.
هرمزی درباره اینکه چه چیزی پیش آمده که پس از 2 هفته سرمربی تیم تغییر کرده است، بیان کرد: من از اینکه چه موضوعی پیش آمده که این تغییرات صورت گرفته کاملاً بی‌اطلاعم. ما دو سه جلسه را با مدیران باشگاه گرفتیم و برای همکاری به توافق رسیدیم، ضمن اینکه چند بازیکن تیم فعلی استقلال اهواز سابقه کار با من را داشته‌اند و قول حمایت‌هایی هم داده شده که باعث شد من کار را بپذیرم.
وی ادامه داد: من تجربه مدیریت فنی استقلال اهواز را در لیگ یک دارم و سال‌ها هم در لیگ دو مربیگری کرده‌ام و کاملا با فضای کار آشنا هستم.
سرمربی جدید استقلال اهواز در پاسخ به این پرسش که آیا سیاوش بختیاری‌زاده مدیرفنی تیم خواهد بود، گفت: من این موضوع خبر ندارم ولی سیاوش بختیاری‌زاده دوست و بچه محل من است و همیشه از رهنمودهایش استفاده می‌کنم.
داریوش هرمزی تأکید کرد: به‌هرحال تیم امسال را من نبسته‌ام و همین موضوع نیز کمی کارم را مشکل‌تر می‌کند، رقابت در لیگ دو فرسایشی و سخت است اما کار نشد ندارد و با حمایت هواداران امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*