اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2371
تاریخ انتشار: 1393/07/22 23:18
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
در حکمی از سوی دکتر انوشیران محسنی بندپی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران دکتر شاهرخ جابرزاده به عنوان مدیرکل جدید بیمه سلامت خوزستان منصوب شد.


در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سلامت خوزستان که روز سه شنبه در سالن سینما هلال اهواز برگزار شد از خدمات دکتر'احسان الله منفرد نیاکی' مدیرکل پیشین بیمه سلامت خوزستان تقدیر به عمل آمد.

'محسن اورکی' مدیرکل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل پیشین بیمه سلامت خوزستان در اجرای گام نخست طرح تحول نظام سلامت در استان گفت: اجرای طرح نظام سلامت سبب افزایش میزان رضایتمندی مردم شده است.

وی با بیان اینکه نمی توانیم نسبت به طرح تحول نظام سلامت کم کاری کنیم ابراز امیدواری کرد با ایجاد تغییرات مدیریتی شاهد پیشرفت این طرح باشیم.

دکتر'سیدحسین دهدشتی ' نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم که جمعی از مسوولان بلندپایه استان خوزستان حضور داشتند گفت:خوشبختانه در دولت تدبیر و امید شاهد اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور بودیم که این گام بسیار مهمی در کاهش مشکلات و آلام مردم تلقی می شود.

وی اجرای طرح تحول نظام سلامت را در عدالت درمانی بسیار موثر و راهگشا خواند و ابراز امیدواری کرد با اجرای گام های بعدی طرح تحول نظام سلامت شاهد شاهد ارتقا کیفیت خدمات پزشکی و درمانی در کشور باشیم.

دکترانوشیروان محسنی بندپی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در سخنانی ابراز امیدواری کرد مدیریت جدید بیمه سلامت در استان خوزستان با تعامل و هماهنگی بیشتر گام های بلندتری در اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان بردارد.

منبع:ایرنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*