اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2380
تاریخ انتشار: 1393/07/24 11:10
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
دراقدامی عجیب زنی با مشخصات جعلی پس از زایمان دربیمارستان دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد، فرزندش را گذاشت و فرار کرد.

سه شنبه هفته گذشته زنی به مشخصات 'ز-ج' نام پدر:'م' بهمراه زنی دیگر به زایشگاه بیمارستان امام خمینی دهدشت مراجعه میکندوپرسنل زایشگاه در راستای طرح تحول سلامت وحمایت از زایمان طبیعی بدون دریافت هزینه ای، پروسه زایمان وی را انجام میدهندو نوزادسالم متولد میگردد.

اما این همه قصه نبود ،نوزادی که کمتر از یک شب قدم بدنیای ما گذاشته بود وقتی چشمش را باز کرد نه صدای قلب مادر را درکنارش شنید و نه سیمای مادر به چشمش آمد.

گزارش خبرنگار راک نیوز حاکیست این مادر پس از سلامت تقریبی نوزادش را در بیمارستان جا گذاشت و از بیمارستان خارج وتاکنون سراغی از فرزندش نگرفته است،

براساس این گزارش مشخصاتی که این خانم قبل از زایمان ودرهنگام پذیرش ارائه داده بودازقبیل نام،نام خانوادگی ،شماره تلفن همراه و.. همگی جعلی میباشد.

این اتفاق درهفته گذشته رخ داده ولی راک نیوز با احتمال اینکه شاید این مادر بخاطر فرزندش برگردد از انتشارخبر تا امروزصرف نظر نموده است.گفتنی است پس از فرار مادرازبیمارستان مراتب به نیروی انتظامی شهرستان گزارش گردید.

یک منبع آگاه به خبرنگار ما گفت:جنسیت فرزند متولدشده' پسر'می باشد که پس از انجام فرآیند قانونی این کودک به بهزیستی دهدشت تحویل داده خواهد شد.

ایرنا

گفتنی است با توجه به جعلی بودن مشخصات ارائه شده ،تشخیص اینکه زن موردنظر مربوط به شهرستان کهگیلویه یا دیگر شهرستانهای استان باشد درحال حاضر ممکن نیست.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*