اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2402
تاریخ انتشار: 1393/07/27 16:19
سرمربي تيم فوتبال فولاد نوين خوزستان گفت: اگر بازيكنان ما تجربه كافي داشتند استقلال تهران را شكست مي دادند.

سيد كوروش موسوي شنبه شب پس از شكست تيمش در برابر استقلال تهران در جام حذفي در نشست خبري با خبرنگاران اظهار كرد: همانگونه كه قابل پيش بيني بود بازي سختي را انجام داديم ولي اين بازي تجربه خوبي براي بازيكنان ما بود تا در چنين رقابت هاي سختي قرار بگيرند و كسب تجربه كنند.

وي افزود: ميانگين سني بازيكنان ما بسيار پائين است ولي اگر تجربه كافي را داشتيم و بازيكنان فولاد نوین به خودباوري مي رسيدند؛ مي توانستيم از اين بازي نتيجه دلخواه خود را كسب كنيم.

موسوي عنوان كرد: كم تجربگي بازيكنان ما باعث شد موقعيت هاي خوبي را خلق كنيم ولي در نهايت همه آنها را از دست بدهيم و به رغم ارائه يك بازي خوب، نتيجه نهايي را به حريف واگذار كرديم.

سرمربي تيم فولاد نوين خوزستان گفت: امسال اولين حضور خود را در اين تيم تجريه مي كنم و سعي دارم با توجه به سياست گذاري باشگاه، تيم خود را در پنج تيم بالاي جدول رقابت هاي ليگ دسته اول فوتبال كشور جاي دهم.

شنبه شب در ورزشگاه الغدير اهواز، تیمهای فوتبال فولاد نوین و استقلال تهران در آخرین بازی مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفي باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان 90 دقیقه با تساوی خاتمه یافت اما در وقت اضافه دوم شاگردان امیر قلعه نویی که به سد محکمی رسیده بودند موفق شدند به گل برتری دست پیدا کنند و راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

منبع:مهر



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*