اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2405
تاریخ انتشار: 1393/07/27 16:28
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
رئیس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری سارق مسلح که با لباس محیط‌بانی اقدام به گروگانگیری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ حفیظ‌ الله خواجوی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خوزستان، اظهار کرد: یک ماه پیش خانواده‌ای برای تفریح به پارک جنگلی شهرستان رامهرمز رفته بودند که فردی با لباس محیط‌بانی و یک اسلحه شکاری اقدام به سرقت و گروگان گرفتن یک عضو از این خانواده کرد.

وی با بیان این که این سارق مسلح، گروگان خود را پس از چند ساعت در منطقه رها کرد، ادامه داد: موضوع پس از گزارش‌های دریافتی از مردم، در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. پس از گذشت یک ماه، حدود سه روز پیش فردی در حین سرقت از یک کارگاه آهن‌فروشی در یکی از روستاهای آن منطقه، توسط پلیس دستگیر شد. با توجه به این‌که پس از حادثه پارک جنگلی، از گروگان‌گیر چهره‌نگاری انجام شده و تصویر اولیه‌ای از چهره این فرد تهیه شده بود، با تطبیق این تصویر با فرد دستگیر شده پلیس دریافت که گروگانگیر همان فرد دستگیر شده است.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان افزود: ماموران از مخفیگاه او که در یک منطقه بیابانی بوده یک قبضه سلاح شکاری، یک عدد ساطور، یک عدد شمشیر، شش عدد فشنگ شکاری و یک دست لباس متعلق به محیط‌بانان کشف کردند.

خواجوی اظهار کرد: همچنین این فرد به سرقت مسلحانه با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری از افرادی که برای تفریح به پارک می‌آمدند، سه مورد سرقت و اخاذی و یک مورد سرقت و گروگان‌گیری اعتراف کرد.

وی عنوان کرد: این فرد پس از تکمیل پرونده توسط پلیس آگاهی امروز (شنبه) به مراجع قضایی تحویل داده شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*