اخبار عمومی
اعلام وصول 2
244757
تاریخ انتشار: 1397/06/30 22:44
دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان به دلیل تشنج بر روی سکوها متوقف شد.

عصرجهان- پس از عدم اعلام پنالتی توسط داور مسابقه صنعت نفت و پیکان در دقیقه 86 این دیدار، تماشاگران در اعتراض به پنالتی که توسط داور اعلام نشد با شعارهای تند و فحاشی اعتراض خود را نشان دادند.
کرار جاسم در اعتراض به عدم اعلام پنالتی توسط داور به وی حمله ور شد که این حرکت یک کارت زرد را برای این هافبک عراقی در پی داشت.
فارس گزارش داد: در دقیقه 88 داور این دیدار به دلیل هجوم چند تماشاگر و متشنج شدن جو ورزشگاه بازی توسط داور متوقف شد.
شعارهای تند علیه داور این دیدار هر لحظه شدت بیشتر یافت و از جایگاه تماشاگران پرتاب سنگ و شکستن صندلی ها آغاز شد.
تماشاگران خشمگین از نقاط مختلف سکوها سعی دارند وارد مستطیل سبز ورزشگاه شوند که نیروی انتظامی به شدن در حال ممانعت است.
این دیدار پس از اینکه در دقیقه 90 از سر گرفته شد، به دلیل شدت تشنج بر روی سکوها مجدداً در وقت‌های اضافه توسط داور متوقف شد.
از نقاط مختلف زمین تماشاگران به سمت داور و بازیکنان سنگ پرتاب می‌شد.
برخورد یک سنگ از سوی تماشاگران این دیدار به صورت کمک داور دوم این دیدار نیز از دیگر نکات این حواشی بوده است.
داوران این دیدار در حالی که بازی را متوقف کرده بودند، زمین بازی را در وقت‌های اضافه ترک کردند.
شایان ذکر است پس از عدم اعلام پنالتی توسط داور در دقیقه 85 این دیدار، مصاف تیم‌های صنعت نفت و پیکان در دقایق پایانی به تشنج کشیده و بازی متوقف شد.


سرجیو: اتفاقاتی این بازی بسیار عجیب بود/تمام تصمیمات داوری علیه نفت آبادان بود
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان معتقد است تصمیمات داوری در دیدار تیمش مقابل پیکان به ضرر آن‌ها بوده است.
ایسنا به نقل از پائولو سرجیو بنتو نوشت: پس از ناتمام ماندن دیدار تیمش برابر پیکان، اظهار کرد: بسیار سخت است که بخواهیم درباره اتفاقی که امروز افتاد صحبت کنیم. من دوست دارم درباره فوتبال صحبت کنم.
وی ادامه داد: امروز اتفاقات زیادی افتاد که خارج از فوتبال و خارج از کنترل ما بود. ما تیم بهتری بودیم و توپ را در اختیار داشتیم اما در دفاع کردن تا زمانی که توپ دست حریف بود ما تیم خوبی نبودیم. در نیمه نخست مشکل و ایراد تیم خود راتشخیص دادیم و با بازیکنان صحبت کردیم. یک سری مسائل بهتر شد اما زمانی که دو سه اشتباه بچگانه انجام دادیم گل دریافت کردیم. در کل تیم بهتری بودیم و شانس‌های گلزنی زیادی ایجاد کردیم.
سرجیو اضافه کرد: امروز اتفاق عجیبی در ورزشگاه افتاد. همه از این قضیه ناراحت بودند. من عادت ندارم که بخواهم از داور انتقاد کنم. من باید با اشتباهات داوری کنار بیایم. اگر با خود بخواهم بگویم که همه داوران این اشتباه دوم را ندیدند، نمی‌توانم درک کنم که خطا روی فردین عابدینی و کارت قرمز به بازیکن پیکان چطور توسط داور صورت نگرفت. پنالتی کاملا واضح بود. این می‌توانست بازی را به نفع ما تغییر دهد. تمام تصمیمات این بازی علیه صنعت نفت آبادان گرفته شد. خیلی سخت است که بخواهم درباره آن صحبت کنم. ۷-۸ دقیقه از بازی مانده و بازی نیمه تمام مانده و درباره آن صحبت کردن سخت است.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال نفت آبادان اظهار کرد: در مورد اتفاقات بازی نمی‌توانم جواب درستی بدهم و چیزهای زیادی شنیده‌ام. باید درباره امتیازاتی که از دست دادیم فکر کنم. کار ما سخت شده است. بعضی مواقع بازیکنان بازی‌های زیبایی از خود به نمایش می‌گذارند اما گاهی اوقات نیز کور می‌شوند و بهای این عدم تمرکز از دست رفتن امتیازاتی است که اکنون داریم از دست می‌دهیم. زمانی که یک لحظه حواس بازیکن پرت می‌شود، تمام بازی خوب تیم از بین می‌رود. باید در مورد آن فکر کنم.
او درباره بالوتلی گفت: من امیدوارم که این مهاجم بتواند برای ما مفید باشد. او نیاز به تلاش بیشتری دارد زیرا در چهار ماه اخیر تمرینی نداشته است. او نیاز دارد که هماهنگی بیشتری با تیم به دست بیاورد.
سرجیو در مورد عملکرد اکبر ایمانی گفت: نمی‌خواهم از بازیکنانم انتقاد کنم. یک سری مشکلات در بازی امروز اتفاق افتاد اما نمی‌خواهم مقابل خبرنگاران از بازیکنانم انتقاد شخصی کنم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*