اخبار عمومی
اعلام وصول 2
244780
تاریخ انتشار: 1397/07/01 16:06
معاون سیاسی – اجتماعی استاندار خوزستان:
معاون سیاسی – اجتماعی استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه هر 4 تروریست حمله‌ور به مراسم رژه کشته شدند، مسئله وابستگی آنها در حال بررسی است و پس از مشخص شدن موضوع، رسانه‌ای می‌شود.

علی‌حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با فارس، درباره شهادت شهروندان اهوازی می‌گوید: تروریست‌ها با حمله کور به شهروندان و نیروهای مسلح می‌خواستند به جایگاه مسئولان برسند اما موفق به این کار نشدند ولی در این حمله 25 نفر از هم‌شهریان ما را به شهادت رساندند.
معاون سیاسی – اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه هنوز شهدا و مجروحان این حمله تروریستی تفکیک نشدند، می‌افزاید: با توجه به بررسی ابعاد این حمله تروریستی هنوز تفکیک نکردیم که این شهدا نظامی بودند یا شهروند اما در اخبار اولیه تاکنون دو کودک 4 و 6 ساله، افراد رسانه و دو جانباز جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند که نشان می‌دهد تروریست‌ها برای به شهادت رساندن شهروندان هم برنامه‌ریزی کرده بودند.
وی درباره وابستگی گروهی تروریست‌ها عنوان می‌کند: با توجه به اینکه هر 4 تروریست حمله‌ور به مراسم رژه کشته شدند، مسئله وابستگی آنها در حال بررسی است و پس از مشخص شدن موضوع، رسانه‌ای می‌شود.
معاون سیاسی – اجتماعی استاندار خوزستان درباره تعداد نفرات تروریست‌ها در این حمله تروریستی بیان می‌کند: تروریست‌ها 4 نفر بودند که 3 نفر از آنها در محل کشته شدند و نفر چهارم پس از مجروح شدن به بیمارستان منتقل و در بیمارستان مُرد.
وی ادامه می‌دهد: به‌زودی تصاویر تروریست‌ها منتشر می‌شود تا هویت انها برای مردم آشکار شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*