اخبار عمومی
اعلام وصول 2
244819
تاریخ انتشار: 1397/07/03 19:24
طبق مصوبه شورای اداری استفاده از خودروهای دولتی و پلاک قرمز در ساعات غیر اداری و ایام تعطیل ممنوع است.

عصرجهان- استفاده شخصی کارمندان در استان کهگیلویه و بویراحمد از خودروهای پلاک قرمز در سال‌های اخیر همواره مورد انتقاد مردم و اصحاب رسانه بوده است.


پلاک قرمزهایی که در ساعات غیراداری و ایام تعطیل در خدمت کارمندان و‌ خانواده‌های آنان بوده و آنها برای خریدها و تفریحاتشان به وفور از این خودروها استفاده می‌کردند.
همین اقدام کارمندان از بیت‌المال، موجب شد مردم در تماس با سایت‌های محلی استان و حتی خبرگزاری‌ها از این وضع انتقاد کنند و رسانه‌ها در دفعات مختلف این دغدغه مردم را به مسوولان و متولیان منتقل کردند.
پرداختن رسانه‌ها به این موضوع واکنش‌های مسوولان ارشد استان را در پی داشت و به گونه‌ای که جعفر گوهرگانی معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی در نشست یک ماه پیش شورای اداری ممنوعیت استفاده از خودروهای پلاک قرمز و‌دولتی در ساعات غیراداری و ایام تعطیل را اعلام کند.
وی استفاده از خودروهای پلاک قرمز در ساعات غیر اداری و ایام تعطیلات را باعث نگرانی مردم و رسانه‌ها دانست و گفت: طبق اعلام استاندار استان نیازی به استفاده از خودروهای پلاک قرمز در ساعات غیراداری و ایام تعطیل نیست و‌ در صورت نیاز  ادارات برای استفاده از این خودروها درخواست ارائه کنند.
مصوب شدن ممنوعیت شخصی از خودروهای پلاک دولتی در ساعات غیراداری و ایام تعطیل اقدام خوب و پسندیده‌ای بود که تا حدودی استفاده از این خودروها را کاهش داد اما هنوز مشاهده می‌شود که کارمندان در ساعات غیراداری این خودروها را در اختیار دارند و اقدام به جابه جایی خانواده‌های خود می‌کنند که این موضوع توسط اصحاب رسانه هم مشاهده شده است‌.
گذشته از این موضوع دیده شده مدیران برخی ادارات هم از این خودروها در ساعات غیر از ساعات کاری و اداری استفاده شخصی می‌کنند که انتظار می‌رود مسولان استان مصوبه یک ماه پیش شورای اداری را به جد دنبال کنند(فارس)



کانال تلگرام عصر جهان


بهمئی
|
Iran
|
1397/07/04 11:57
  +0

  -0
پاسخ
مسئولین ادارات ک هیچ کارمندان هم ماشین اداری را می برند خارج از شهرستان اصلا نظم ی در بهمیی وجود ندارد قبلا دردولت های گذشته حتی ماشین ادارات خدماتی هم حراست ها نامه زدن که خارج از تایم اداری می بایست ماشین اداره داخل اداره پارک باشد.وتحت هیچ شرایطی مدیر یا کارمندان حق خروج خارج از تایم را ندارند ام در حال حاضر هر لحظه بعد از ظهر وشب کاملا استفاده شخص

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*