اخبار عمومی
اعلام وصول 2
244847
تاریخ انتشار: 1397/07/05 14:26
تیم کشتی سینا صنعت ایذه در مرحله مقدماتی در اولین دیدار خود با نتیجه ۹ بر ۱ تیم کشتی شهرداری مشهد را در ایذه شکست داد.

عصر جهان؛ فیروز بیگلری-تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه که صعود خود را به دور نهایی مسجل کرده بود و در سه دیدار گذشته موفق به شکست رقیبان خود در لیگ برتر کشتی فرنگی ایران شد در چهارمین دیدار پایانی و تشریفاتی خود میزبان تیم کشتی رعد پدافند کرج خواهد بود.

این دیدار روز یک شنبه ۸ مهرماه سال جاری در ایذه برگزار خواهد شد که هنوز مکان و ساعت برگزاری مسابقه اعلام نشده است.

تیم کشتی سینا صنعت ایذه در مرحله مقدماتی در اولین دیدار خود با نتیجه ۹ بر ۱ تیم کشتی شهرداری مشهد را در ایذه شکست داد. شاگردان ملک محمد بویری در دومین دیدار خود موفق شد با نتیجه ۹ بر ۱ بر تیم کشتی رعد پدافند کرج غلبه کند.

سینا صنعت ایذه در اولین دیدار خود در دور برگشت در مشهد مقدس تیم شهرداری این شهر را با حساب ۶ بر ۴ شکست دهد تا با ۳ پیروزی صعود خود را به دور نهایی مسجل کند تا در چهارمین پیکار خود روز یک شنبه ۸ مهرماه در دیداری تشریفاتی در ایذه میزبان تیم کشتی رعد پدافند کرج باشد.

هوشنگ حاتمی سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه در گفتگویی کوتاه عنوان کرد: با توجه به اینکه صعودمان به دور نهایی مسجل شده در دیدار تشریفاتی از جوانان آکادمی کشتی سینا صنعت استفاده خواهیم کرد‌.

حاتمی با بیان اینکه در سه دیدار قبلی خود از وجود کشتی گیران جوان ایذه بهره بردیم افزود: آکادمی کشتی سینا صنعت از وجود کشتی گیران جوان و مستعدی است که در سه دیدار از وجود آنها استفاده کردیم و قطعا در دیدار پایانی بیشتر از آنها استفاده خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*