اخبار عمومی
اعلام وصول 2
244873
تاریخ انتشار: 1397/07/08 01:27
گروه سنی افراد مسموم در هرمزگان: 17 تا 50 سال.

سرپرست سازمان اورژانس کشور از افزایش مسمومین و فوتی‌های مصرف الکل به ٢١٣ و ۲۳ تن در چهار استان کشور خبر داد.
به گزارش عصر جهان، پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین آمار مسمومان مشروبات الکلی اظهار کرد: بر اساس گزارش تجمیعی مسمومیت با الکل از ١ مهر تا ۶ مهر تعداد کل مسمومین ٢١٣ نفر و تعداد فوتی‌ها ۲۳ نفر (هرمزگان ۱۶ نفر – خراسان شمالی 2 نفر – کهگیلویه و بویراحمد 2 نفر - البرز 3 نفر) بوده است.
سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاره به اینکه مجموعا 178 نفر بستری شده‌اند افزود: ١١ نفر از این افراد در بخش مراقبت‌های بستری هستند. ١۶ نفر نیز درمان و ترخیص شده‌اند.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مراجعه کننده گان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکی در بندرعباس به  151 نفر خبر داد.
دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، منطقه خلیج فارس، با اعلام این خبر افزود: تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکی در حال حاضر به 151 نفر رسیده است.
وی با بیان اینکه حال برخی از این افراد وخیم است، تصریح کرد: متأسفانه 16 نفر از این تعداد جان خود را از دست داده‌اند و 10 نفر بدحال هستند.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد:  تاکنون 67 نفر از این افراد دیالیز شده‌اند و تعدادی دیگر نیز در نوبت دیالیز هستند.
نوروزیان گروه سنی افراد مسموم شده را 17 تا 50 سال عنوان کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*