اخبار عمومی
اعلام وصول 2
244879
تاریخ انتشار: 1397/07/08 02:06
یک نماینده مجلس با بیان اینکه به نظر می‌رسد، تصمیم رئیس‌جمهور برای برکناری آخوندی جدی است، گفت: پیش از این هم اختلاف رئیس‌جمهور با وزیر راه و شهرسازی مشخص بود.

عصرجهان-احمد علیرضابیگی در گفتگو با مهر، با اشاره به جلسه سه شنبه هفته قبل کمیسیون عمران مجلس برای بررسی استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: آقای آخوندی به بهانه کسالت در این جلسه حضور نیافت.

وی ادامه داد: به نظر می رسد تصمیم رئیس جمهور برای برکناری آقای آخوندی جدی است؛ پیش از این نیز اختلاف رئیس جمهور با آقای آخوندی مشخص بود.
نماینده مردم تبریز در مجلس افزود: در راستای نوسازی بافت های فرسوده، باید رئیس جمهور از جانب خود به وزیر راه و شهرسازی نمایندگی می داد، اما آقای ترکان را به عنوان نماینده خود برای اجرای این پروژه منصوب کرد. این انتصاب نشان می دهد که رئیس جمهور با آقای آخوندی اختلافات زیادی دارد و ایشان را قبول ندارد.
علیرضابیگی تاکید کرد: رئیس جمهور چاره ای جز تغییر عناصر اصلی اقتصادی دولت ندارد؛ حتی باید فکری نیز به حال وزارت نفت بکند.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بعد از استعفا یا برکناری آقای آخوندی، جمع‌آوری امضاء برای استیضاح زنگنه وزیر نفت نیز به جریان خواهد افتاد.
وی گفت: افشای  پرونده فساد در شرکت اکتشافات و بانکرینگ بوشهر (در این پروژه وزارت نفت اقدام به فروش سوخت در دریا کرده بود) پرونده استیضاح زنگنه را باز کرد، زیرا در این پرونده‌های فساد، عناصر اصلی متواری شده اند و از زنجیره فساد نیز هیچ خبری نیست.
علیرضابیگی اظهار داشت: این امر نشان دهنده وجود فساد سازمان یافته در وزارت نفت است. بهتر است رئیس جمهور وزیر پیشنهادی نفت را نیز به مجلس معرفی کند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*