اخبار عمومی
اعلام وصول 2
244971
تاریخ انتشار: 1397/07/15 22:27
سرپرست کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر خبر داد:
علی روشن طی گزارشی از میزان صدقه جمع‌آوری‌شده در شهریور ماه سال جاری اظهار داشت: هر خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر از صدقه جمع‌آوری‌شده اندکی کمتر از ۴ هزار و ۵۰۰ تومان است که پاسخگوی بخش کوچکی از نیازهای جامعه تحت حمایت این نهاد است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سرپرست کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر بابیان اینکه صدقه مهم‌ترین بخش کمک مردم به این نهاد برای حمایت از نیازمندان است، گفت: صندوق‌های صدقه اکنون جدای از کارکردی که در جمع‌آوری کمک‌های مردم دارند به یک نماد ارزشی تبدیل‌شده‌اند که حضورشان در جای‌جای شهر و در منازل شهروندان به یادآورنده سنت حسنه انفاق و ترویج گر فرهنگ خیر و احسان است.
علی روشن مردم شهرستان ماهشهر را در عرصه خیر و احسان دارای سوابق درخشان دانست و گفت: مردم نیکوکار این شهرستان همواره بیش از آنچه در توان خود دارند به همشهریان محروم و نیازمند خود و به‌ویژه ایتام کمک می‌کنند.
وی گفت صدقه هر شهرستان جهت معیشت، تحصیل، درمان، ازدواج، جهیزیه و مسکن نیازمندان همان شهر می‌رسد.
روشن بابیان اینکه ۸۵۰۳ نفر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ماهشهر هستند، گفت: سهم ماهیانه هر یک از این خانوارها از صدقه جمع‌آوری‌شده اندکی کمتراز ۴ هزار و ۵۰۰ تومان است که پاسخگوی بخش کوچکی از نیازهای جامعه تحت حمایت این نهاد است.
سرپرست کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر بابیان اینکه این نهاد برای عملکرد صحیح و برای افزایش کارایی و بهره‌وری به مشارکت گسترده مردم نیاز دارد، گفت: برای سهولت همشهریان عزیز ماهشهری راه‌های زیادی برای جلب مشارکت آنان ایجادشده است که آسان‌ترین و سریع‌ترین آن‌ها استفاده از روش‌های شماره گیری کد #۰۶۱۱۷*۸۸۷۷* به نیازمندان همشهری خود یاری رسانند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*