اخبار عمومی
اعلام وصول 2
244972
تاریخ انتشار: 1397/07/15 22:30
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و سرافراز نیروی انتظامی‌، هفته ناجا را خدمت فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در سراسر کشور به ویژه فرماندهی محترم منطقه انتظامی شهرستان بهمئی ، پرسنل خدوم راهور ، پلیس راه و تمامی تلاشگران ناجا تبریک عرض می‌نمایم

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، بخشدار بهمئی گرمسیری طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثـارگران نـاجا ، هفته نيروی انتظامی را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
 در متن پیام آمده است :
 آرزوی همیشگی انسان‌ها ، دنیایی سراسر صلح و آرامش بوده است، نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است.
نیرویی که با اقتدار در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه بر ریشه‌های ظلم و فساد می‌کوبد تا پیام آور آرامش و عدالت در سراسر کشور عزیزمان باشد .
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و سرافراز نیروی انتظامی‌، هفته ناجا را خدمت فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در سراسر کشور به ویژه فرماندهی محترم منطقه انتظامی شهرستان بهمئی ، پرسنل خدوم راهور ، پلیس راه و تمامی تلاشگران ناجا تبریک عرض می‌نمایم .
امیدوارم در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولیعصر(عج) ورهنمودهای « فرماندهی معظم کل قوا» در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت درجامعه همچون همیشه موفق و موید باشید.

با احترام

هیبت اله جوانمرد

بخشدار بهمئی گرمسیری



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*