اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2490
تاریخ انتشار: 1393/08/05 01:26
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
تیم فوتبال استقلال خوزستان با قبول شکست در برابر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بازماند .

 تیم فوتبال استقلال خوزستان عصریکشنبه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور در حضور حدود یکهزار تماشاگر ورزشگاه غدیر اهواز میزبان ذوب آهن اصفهان بود که در پایان متحمل شکست سه بر دو شد.
بیژن حیدری با کمک های سعید زارع و قهرمان نجفی قضاوت این دیدار را برعهده داشت.
در دقیقه 37 این دیدار، قاسم دهنوی هافبک باتجربه ذوب آهن برای نماینده اصفهان گلزنی کرد تا تیم تحت رهبری یحیی گل محمدی نیمه نخست را برنده به رختکن برود.
در نیمه دوم و برخلاف انتظار بازهم حملات ذوب آهن ادامه یافت و این تیم در همان دقیقه های نخست به یک ضربه پنالتی دست یافت.
مهدی رجب زاده کاپیتان ذوب آهن این ضربه را به راحتی درون دروازه جای داد تا اختلاف را به دو گل رسانده و تا حدود زیادی برتری نماینده اصفهان را قطعی کند.
در دقیقه 61 این دیدار، محمد طیبی بازیکن استقلال خوزستان با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد اما در دقیقه 75 میثم مجیدی نخستین گل آبی پوشان خوزستان را به ثمر رساند تا امید به اردوی میزبان بازگردد.
در دقیقه 93 ذوب آهن اصفهان بار دیگر توسط مهدی رجب زاده به گل رسید و یک دقیقه پس از آن روح اله سیف الهی از روی نقطه پنالتی برای میزبان گلزنی کرد اما این گل برای جلوگیری از شکست استقلال خوزستان کافی نبود.
ذوب آهن با کسب این پیروزی در مرحله بعدی به مصاف برنده دیدار استقلال تهران و پدیده مشهد خواهد رفت.

منبع:ایرنا

منبع:ایرنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*