اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2493
تاریخ انتشار: 1393/08/05 16:49
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از دریافت پیشنهادات گزینه ساحل رودخانه بشار کنار جاده پارک ساحلی در نزدیکی دانشگاه یاسوج جهت احداث پارک علم و فناوری مورد تأیید قرار گرفت.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از بررسی بالغ بر 20 گزینه در کمیته تعیین تکلیف پارک علم و فناوری، مکان احداث این پارک مشخص شد.

 

مجید محنایی در نشست کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری استان افزود: پس از دریافت پیشنهادات بیش از 20 گزینه، بررسی مکانها توسط جامعه دانشگاهی و پژوهشگران استانی، گزینه ساحل رودخانه بشار کنار جاده پارک ساحلی در نزدیکی دانشگاه یاسوج مورد تأیید قرار گرفت.

 

وی اظهارکرد: امیدواریم دستگاه‌های مربوطه کمک‌های لازم را برای احداث پارک علم و فناوری انجام دهد تا هرچه سریع‌تر شاهد ساخت و احداث این پارک در استان باشیم.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد تنها استان فاقد پارک علم و فناوری در کشور است.

 

محنایی تصریح کرد: 15 تا 20 آذر ماه هفته پژوهش نام‌گذاری شده که برای بهتر برگزار شدن این هفته برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. در این هفته پژوهشگران و نخبگان استان مشخص و از آنان تجلیل خواهد شد.

 

وی ادامه داد: در هفته پژوهش نمایشگاهی از آثار و یافته‌های پژوهشی یکساله دستگاه‌ها اجرایی استان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نمایشگاه پژوهش با هدف تعامل بیشتر صنعت و پژوهش آذر ماه سال جاری برپا می‌شود.

 

 در این جلسه دکتر شاپور رمضانی، سرپرست دانشگاه یاسوج دبیر ستاد هفته پژوهش معرفی شد.

منبع:ایسنا

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*