اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2545
تاریخ انتشار: 1393/08/11 12:20
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
رئیس HSE شرکت پالایش نفت آبادان گفت: این شرکت بیش از 19 میلیون و 313 هزار نفرساعت کار ثبت شده بدون حادثه را پشت سر گذاشته است.

حمیدرضا ترکی دیروز اظهار داشت: از این میزان ساعت کار شده بیش از 11 میلیون نفرساعت آن مربوط به نیروهای رسمی و حدود 8 میلیون نفر ساعت مربوط به نیروهای پیمانکاری است.
وی از برگزاری 130 دوره آموزشی از جمله کار در ارتفاع، مدیریت ریسک، مدیریت ایمنی فرآیند و غیره به عنوان دیگر کارهای انجام شده در این شرکت نام برد و اظهار کرد: 66 دوره مختلف آموزشی نیز در تقویم آموزشی امسال شرکت پالایش نفت آبادان قرار گرفته است.

رئیس HSE شرکت پالایش نفت آبادان، میزان آموزش نیروهای رسمی و پیمانکاری در یک سال اخیر را به ترتیب، 56.6 و 74.3 هزار نفر ساعت عنوان کرد و گفت: مدیریت بحران، پدافند غیرعامل، اطفای حریق، مدیریت تغییر و بهداشت عمومی از جمله دوره‌های آموزشی مربوطه به شمار می‌رود.

ترکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کسب عنوان نخست این شرکت در زمینه رعایت مسائل زیست محیطی در میان سایر شرکت‌های پالایشی کشور در سال گذشته از کسب عنوان دوم رعایت بهداشت در میان سایر شرکت‌های پالایشی، کسب عنوان دوم واحد HSE شرکت پالایش نفت آبادان در میان شرکت‌های پالایشی، دریافت گواهینامه تعهد سبز و گواهینامه صنعت سبز را نیز از دیگر افتخارات این شرکت در سال گذشته نام برد.

به گفته وی، کسب عنوان الگوی برتر صنعت سبز کشور، دریافت گواهینامه پروژه سبز تغییر سیستم آب از حالت یک‌بار گذر به مدار بسته، تهیه طرح اقتضایی مقابله با آلودگی دریایی از دیگر اقدامات زیست محیطی پالایشگاه آبادان ظرف یک سال گذشته است.

منبع:فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*