اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255054
تاریخ انتشار: 1397/07/23 20:51
صادق جریده با اشاره به ضروری بودن دفاع از مدیران عالی گفت : استاندار نماینده عالی دولت در هر استان می‌باشد که دفاع از عملکرد استاندار و مدیران کل در حوزه استانداری به نوعی دفاع از دولت می‌باشد .

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان، صادق جریده مدیر آموزش و پرورش در جلسه ستاد بحران فرمانداری شهرستان بهمئی خواهان دفاع از عملکرد دولت از طرف مدیران شهرستان شد.
مدیر آموزش و پرورش بهمئی با اشاره به اینکه دولت فعلی برآمده از اراده ملت و رای قانونی مردم می باشد گفت : با توجه به شرایط حساس فعلی، اتحاد و همدلی مهمترین وظیفه مردم و ادارات است و دامن زدن به تضعیف دولت یک خطای راهبردیست.
وی تصریح کرد : مقام معظم رهبری در ماه های اخیر مردم را به حمایت از دولت و اتحاد فراخوانده اند و ما نیز به فرموده ایشان این خط و مشی را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم تا از گردنه های سخت فعلی به سلامت عبور کنیم.
جریده افزود : امروزه شاهد فعالیت بعضی افراد در فضای مجازی برای تضعیف دولت هستیم که انتظار می‌رود مدیران حاضر در گروه های مجازی برای دفاع از عملکرد دولت اقدام نمایند.
وی در ادامه با اشاره به ضروری بودن دفاع از مدیران عالی دولت گفت : استاندار نماینده عالی دولت در هر استان می‌باشد که دفاع از عملکرد استاندار و مدیران کل در حوزه استانداری به نوعی دفاع از دولت می‌باشد
جریده در پایان گفت : انتظار می‌رود فرماندار از مدیران شهرستان نبز حمایت نمایند تا با پشت گرمی بیشتری به خدمت مردم بپردازند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*