اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255055
تاریخ انتشار: 1397/07/23 20:53
فعال فرهنگی شهرستان بهمئی خبر داد:
امین روانان با بیان اینکه فاز دوم تسهیلات بانک ملی خوزستان به مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به فرهنگیان شهرستان بهمئی پرداخت خواهد شد گفت: در فاز اول پرداخت که اوایل سالجاری و با همکاری آموزش و پرورش شهرستان بهمئی انجام شد مبلغ یک میلیارد تومان تسهیلات از بانک ملی بهبهان به فرهنگیان این شهرستان پرداخت شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان، فعال فرهنگی شهرستان بهمئی از آغاز پرداخت فاز دوم تسهیلات بانک ملی استان خوزستان به فرهنگیان این شهرستان خبر داد.
امین روانان با بیان اینکه فاز دوم تسهیلات بانک ملی خوزستان به مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به فرهنگیان  شهرستان بهمئی پرداخت خواهد شد گفت: در فاز اول پرداخت که اوایل سالجاری و با همکاری آموزش و پرورش شهرستان بهمئی انجام شد مبلغ یک میلیارد تومان تسهیلات از بانک ملی بهبهان به فرهنگیان این شهرستان پرداخت شد.
وی با بیان اینکه برای فاز دوم پرداخت این تسهیلات مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است، افزود: امیدواریم تا پایان آذرماه امسال این میزان تسهیلات را با همکاری بانک ملی بهبهان و آموزش و پرورش بهمئی به فرهنگیان شهرستان پرداخت نمائیم.
این فعال فرهنگی با بیان اینکه پرداخت این تسهیلات از روز گذشته 21 مهرماه آغاز شده است ،  اظهار داشت: افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند با مراجعه به آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با ارائه درخواست برای اخذ تسیهیلات به بانک ملی بهبهان معرفی خواهند شد.

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*