اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255071
تاریخ انتشار: 1397/07/24 21:14
رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارقان طلافروشی شهر یاسوج به‌ اتهام محاربه و سرقت مسلحانه با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام در ملأ عام محکوم شدند.

عصرجهان-حجت الاسلام و المسلمین غلام رضا مزارعی رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد روز سه شنبه اظهار داشت: سارقان یک باند 6 نفره بودند که به‌صورت زنجیره ‌ای اقدام به سرقت ‌های مسلحانه و قتل در طلافروشی‌ های استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس می کردند.


وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی دستگاه قضایی و نیرو ‌های امنیتی و انتظامی ،سارقان پس از شناسایی در خرداد ماه امسال دستگیر شدند.
حجت الاسلام و المسلمین مزارعی بیان کرد: پس از برگزاری جلسه های محاکمه سارقان که با حضور وکلای مدافع آنان و مالباختگان در شعبه اول دادگاه عمومی و انقلاب یاسوج برگزار شد چهار 4 نفر از سارقان به‌ جرم محاربه به اعدام در ملأ عام در یکی از میادین این شهر محکوم شدند.
وی عنوان کرد: چنانچه رأی صادره مورد اعتراض آنان واقع شود پس از طی فرآیند دادرسی در دیوان عالی کشور و قطعیت به مرحله اجراء در خواهد آمد.
اول بهمن سال گذشته خبری مبنی بر سرقت از طلافروشی و گروگانگیری صاحبان آن در میدان هفتم تیر یاسوج در رسانه ها و شبکه های مجازی منتشر که یک روز پس از وقوع این حادثه جسد مرد طلافروش در پارک جنگلی یاسوج و در خودروی شخصی اش کشف شد.
طبق ماده ۱۸۳ قانون مجازات اسلامی، هر کسی که برای ایجاد رعب و وحشت ،سلب آزادی و امنیت مردم دست به سلاح ببرد، محارب و مفسد فی الارض است/ایرنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*