اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255102
تاریخ انتشار: 1397/07/29 00:46
.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، آیین تکریم و معارفه روسای کل سابق و جدید دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد با حضور مسئولان استانی و محلی روز شنبه، 28 مهر ماه برگزار شد.
بنا به همین گزارش خداکرم نیکمرام" بعنوان رئیس کل جدید دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد منصوب، و از زحمات حسن نیگن تاجی، رئیس کل سابق دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد تقدیر شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد ابقا شد
بنا به گزارش دیگری طی حکمی از سوی حمیدرضا جانباز رئیس شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، فیض اله پاسره در آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد ابقاء شد.
در متن این حکم آمده است؛ جناب آقای فیض اله پاسره، مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد نظر به انقضای مدت عضویت جنابعالی با عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد و به استناد صورتجلسه مورخ ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ مجمع عمومی آن شرکت و به موجب این حکم برای مدت دو سال دیگر انتصاب جنابعالی در سمت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مذکور تمدید می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد ابقا شد۰
محمود باقری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با حکم علی اصغر مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی کشور در سمت خود ابقا شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*