اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255115
تاریخ انتشار: 1397/07/29 20:46
حجت الاسلام افشار در ادامه، متذکر شد: نکته‌ای که در کل استان وجود دارد و باید به عنوان یک نقطه سیاه در ادارات ما نامگذاری شود بحث استخدام‌های غیرقانونی است، مردم توقع دارند که با کسانی که در این زمینه اقدام کرده‌اند به شدت برخورد شود ولو بازنشسته شده باشند تا رویکرد قضایی دیده شود.

عصرجهان-صبح امروز مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرام با حضور معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل،امام جمعه،فرماندار چرام و اعضای شورای اداری در سالن شبکه بهداشت این شهرستان برگزار شد.در این مراسم از زحمات احمد مولایی  دادستان اسبق شهرستان چرام تقدیر وساجد صدری به عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی گردید.


بنا به همین گزارش حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار امام جمعه چرام در این آئین گفت: نکته‌ای که در کل استان وجود دارد و باید به عنوان یک نقطه سیاه در ادارات ما نامگذاری شود بحث استخدام‌های غیرقانونی است، مردم توقع دارند که با کسانی که در این زمینه اقدام کرده‌اند به شدت برخورد شود.
حجت‌الاسلام افشار با بیان اینکه قضاوت همزاد با انسان‌های اولیه ای که بر روی زمین زندگی کرده‌اند،بوده است، اظهار کرد: زندگی اجتماعی بشر قطعا منازعات و مناقشاتی دارد که در بین انسان‌ها باید شخصیت‌هایی به عنوان قاضی وجود داشته باشد.
امام جمعه چرام به برخی نکات مهم اشاره داشت و عنوان کرد: یکی از معضلات شهرستان که زحمات زیادی هم در این خصوص کشیده شد و قضات احکام خوبی نیز صادر کرده اند اما جا دارد با شدت بیشتری برخورد شود و آن بحث خرده فروشان مواد مخدر هست که مردم به شدت گلایه مند هستند.


وی،معضل دیگر را نزاع‌های دسته جمعی ذکر کرد و گفت: در خصوص نزاع‌های دسته جمعی،در شهرستان چرام بازدارندگی خوب صورت گرفته اما توقع داریم مجموعه دوستان در دادگستری احکام را با شدت عملی کنند و ریش سفیدی در این قضایا دخیل نباشد چرا که گاهی دو بچه کوچیک دعوا می‌کنند ولی دو طایفه درگیر می‌شود.
حجت الاسلام افشار در ادامه، متذکر شد: نکته‌ای که در کل استان وجود دارد و باید به عنوان یک نقطه سیاه در ادارات ما نامگذاری شود بحث استخدام‌های غیرقانونی است، مردم توقع دارند که با کسانی که در این زمینه اقدام کرده‌اند به شدت برخورد شود ولو بازنشسته شده باشند تا رویکرد قضایی دیده شود/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*