اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255138
تاریخ انتشار: 1397/08/01 22:39
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح تفصیلی 12 شهر از مجموع 17 شهر کهگیلویه و بویراحمد تصویب شد.

عصرجهان- عصر امروز نشست خبری معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌ها برگزار شد.
در این نشست عزیز فیلی معاون استاندار با بیان این که در حال حاضر در کل استان تعداد 2 هزار و 620 پروژه استانی و ملی وجود دارد اظهار کرد: در این تعداد پروژه به مبلغ 2 هزار و 280 میلیارد تومان تعهدات با پیمانکاران است.


معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: مهم‌ترین پروژه‌های ما در فصل‌های حمل و نقل و جاده‌ای، بهداشت و درمان، عمران شهری و عمران روستایی، انرژی و فرهنگ هستند.
فیلی ادامه داد: در راستای توسعه آمایش سرزمین نیاز به زیرساخت‌های مناسب داریم که از محل منابع مختلف استانی و ملی پروژه‌ها در دست اقدام است.
وی راه را محور توسعه استان دانست و گفت: اعتقاد داریم که باید پروژه‌ها را دسته بندی کرد که بر همین اساس معاونت امور عمرانی استانداری 32 کارگروه تشکیل داده است.
معاون استاندار در ادامه به سؤالات خبرنگاران در زمینه‌های مختلف پاسخ گفت از جمله اینکه همه فرایندها در روند ساخت پتروشیمی سقاوه انجام شده است.
این مسؤول گفت: مجوز خوراک این پتروشیمی که از مهم‌ترین قسمت‌های کار بوده گرفته شده است و همچنین سرمایه‌گذار داخلی تسهیلات بانکی نگرفته و همه چیز برای سرمایه‌گذاری آماده است و در صورتی که به تعهدات عمل نشود زمین را پس می‌گیریم.
در ادامه فیلی به مراحل ساخت سد کلات اشاره کرد و گفت: برخی از سدها پیشرفت خوبی در استان داشته‌اند و بعضی هم در حال مطالعه هستند و جلسه‌ای هم با وزیر نیرو گرفته‌ایم تا سدهایی که پیشرفت فیزیکی خوبی دارند هر چه سریع‌تر تمام شوند.
این مسؤول در خصوص سد کلات هم گفت: متاسفانه این سد قابلیت اجرایی چندانی ندارد.
فیلی به طرح‌های تفصیلی شهرهای استان اشاره کرد و گفت: از مجموع 17 شهر استان اکثرا طرح‌های تفصیلی آن‌ها تصویب شده و در حال تصویب هستند و 5 شهر دیگر در کارگروه در حال تصویب طرح تفصیلی هستند/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*