اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255162
تاریخ انتشار: 1397/08/06 00:21
بنا به گزارشها در مجموع به ۱۲ نفر تیراندازی شده است و سه مامور پلیس نیز مجروح شده اند. پلیس محلی از ساکنان منطقه خواسته است به محل تیراندازی نزدیک نشوند.

در پی تیراندازی در نزدیکی یک کنیسه در پیتسبرگ آمریکا دست‌کم ۴ نفر کشته شدند. برخی رسانه‌های آمریکا تعداد جانباختگان را تا ۱۱ نفر نیز اعلام کرده‌اند.

بنا به گزارشها در مجموع به ۱۲ نفر تیراندازی شده است و سه مامور پلیس نیز مجروح شده اند. پلیس محلی از ساکنان منطقه خواسته است به محل تیراندازی نزدیک نشوند.

پلیس اعلام کرده است که فرد مظنون به تیراندازی بازداشت شده است. بر اساس گزارش‌های اولیه فرد مظنون به تیراندازی راب باورز نام دارد و ۴۶ ساله است.

گفته می‌شود که در جریان تبادل آتش با نیروهای امنیتی زخمی و به بیمارستان منتقل شده است. مهاجم به یک قبضه مسلسل ای-آر ۱۵ مجهز بود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که رویدادهای پیتسبرگ را زیر نظر دارد.

پیتسبرگ در ایالت پنسیلوانیا واقع شده است. تام وولف، فرماندار پنسیلوانیا در محل حادثه حاضر شده است. فرمانده پلیس پیتسبرگ از شهروندان خواست که تا اطلاع ثانوی از محل سکونت خود خارج نشوند.

رئیس جمهوری ایالات متحده اعلام کرد که با فرماندار پنسیلوانیا و شهردار پیتسبرگ تلفنی گفتگو کرده است. دونالد ترامپ مجازات اعدام را راه حلی برای مبارزه با خشونت هایی مشابه تیراندازی در پیتسبرگ دانست. به گفته او «نفرت» موجود در جامعه آمریکا «بسیار وحشتناک» است.

وی همچنین تاکید کرد که برای مقابله با تیراندازی ها در این کشور باید اقدامی صورت گیرد. رئیس جمهوری آمریکا در عین حال تاکید کرد که این تیراندازی ها از نظر او ارتباطی با قوانین مالکیت سلاح ندارد.

دونالد ترامپ از احتمال بررسی حضور محافظان مسلح در کلیساها و کنیسه های آمریکا سخن گفت.

تصاویر پخش شده از حضور نیروهای پلیس در محل حکایت دارد. پلیس از رفت و آمد در خیابانهای نزدیک کنیسه جلوگیری می کند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*