اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255171
تاریخ انتشار: 1397/08/07 00:28
ماجرای ویلای بحث برانگیز/عبدالفتاح سلطانی به زندان بازگشت/شهادت مأمور پلیس رشت به دست اراذل و اوباش/عضو تیم ملی کشتی: پول نوشابه خریدن هم در مجارستان نداریم!/خاتمی دفترش را تخلیه کرد

عصرجهان- تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد

جهانگیری دروغ‌های آمریکا را افشا کرد

معاون اول رئیس جمهور گفت: آمریکایی‌ها در دروغی می‌گویند که بعد از برجام 150 میلیارد دلار منابع مالی در اختیار ایران قرار گرفته است؛ اولا اگر چنین پولی بوده، پول خودمان بوده و دلیلی ندارد که آمریکایی در دنیا منت آن را بر سر ما بگذارند؛ پول ایران به ناحق در جایی حبس بوده و الان آزاد شده است؛ دوما آنکه هم آمریکایی‌ها و هم ما می‌دانیم که این پول 150 میلیارد دلار نبوده است. آمریکایی‌ها به خاطر این‌که به مردم دنیا دروغ بگویند، این رقم را اعلام می‌کنند. امروز بی‌سابقه‌ترین ذخایر اسکناس در تاریخ جمهوری اسلامی ایران در کشور وجود دارد. آمریکایی‌ها در ۱۳ آبان کار جدیدی ندارند، در ۶ ماه گذشته تمهیدات لازم را انجام داده ایم و ذخایر ارزی داریم که آمریکایی‌ها فکرش را هم نمی‌کنند. آنها در دروغی دیگر به مردم دنیا و خودشان می‌گویند که نفت عربستان سعودی و سایر کشورها باید جایگزین نفت ایران شود تا قیمت نفت بالا نرود. این در حالی است که نفت ایران هیچ جایگزینی ندارد. با بیان این‌که از نظر ذخایر ارزی کشوری با بیش از 100 میلیارد دلار ذخایر هستیم، اظهار کرد: گرچه در اوایل سال مقطعی برای ذخایر اسکناس در داخل با محدودیت‌هایی روبه‌رو بودیم و برخی از اتفاقات ارزی نتیجه آن محدودیت بود، امروز بی‌سابقه‌ترین ذخایر اسکناس در تاریخ جمهوری اسلامی ایران در کشور وجود دارد.

استعفا بخاطر نامه پرحاشیه آیت‌الله یزدی

حجت‌الاسلام عندلیب همدانی به دنبال نامه سرگشاده آیت‌الله محمد یزدی به آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی از عضویت در این تشکل حوزوی استعفا داد. متن نامه استعفای وی به شرح زیر است:

محضر جناب آیت الله یزدی رئیس محترم شورای عالی جامعه مدرسین

سلام علیکم

نامه حضرتعالی به محضر مبارک مرجع بزرگوار شیعه حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی دامت برکاته هرگونه تردیدی را که تاکنون در باره ادامه عضویت در آن جامعه محترم داشتم مرتفع کرد چه اینکه به این نتیجه قطعی رسیدم که تفسیر من از استقلال حوزه و جایگاه رفیع مرجعیت با دیدگاه جنابعالی و همفکران شما در جامعه محترم مدرسین هیچ گونه هماهنگی ندارد و عملا امکان همکاری وجود ندارد و لذا از ادامه عضویت در آن جامعه معذورم.

محمد عندلیب همدانی ۱۳۹۷/۸/۶

کنایه نقوی حسینی به جهانگیری

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس نسبت به اظهارات اخیر معاون اول رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه گفته حتی اراده تغییر منشی خود را هم ندارم، واکنش نشان داد. سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت وگو با مهر، با اشاره به اظهارات اخیر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که مدعی شده بود حتی اراده تغییر منشی خود را هم ندارد، اظهار داشت: اگر اینچنین است می‌توانند لایحه‌ای برای افزایش قدرت معاون اول رئیس‌جمهور به مجلس ارائه دهند و ما هم در خدمتشان هستیم!وی با فرافکنانه خواندن این اظهارات و کنایه به آن ادامه داد: ما قانون‌گذار هستیم و آمادگی کامل داریم که قوانینی را تصویب کنیم تا اختیارات معاون اول رئیس جمهور گسترده شود و دیگر از محدودیت‌هایش گله نکند. سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس علت این اظهارات را فرار رو به جلو و نگاه جهانگیری به انتخابات آینده دانست و تصریح کرد: قطعا افرادی چون جهانگیری به انتخابات‌های پیش‌رو چون انتخابات سال ۹۸ مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری ۱۴۰۰ فکر می‌کنند و برای پیروزی در آن، جنگ‌ زرگری راه می‌اندازند که بگویند ما از روحانی نیستیم!نقوی‌حسینی بیان کرد: دولتمردانی همچون جهانگیری نمی‌توانند از عملکرد بسیار ضعیف دولت دفاع کنند و مجبورند سرشان را پایین بیندازند و خود را از روحانی جدا کنند.

پیشنهاد "جیسون رضاییان" به ترامپ درباره ایران

"جیسون رضاییان" روزنامه‌نگار روزنامه "واشنگتن‌پست" آمریکا- از مجموعه رسانه‌های مورد غضب ترامپ - که مدتی را در ایران به اتهام جاسوسی در زندان بود، با نگارش مقاله‌ای در روزنامه واشنگتن‌پست، از استاندارد دوگانه دولت ترامپ در نحوه مواجهه با ایران و عربستان سعودی انتقاد کرده و خواستار تاخیر در اعمال تحریم‌های 4 نوامبرعلیه ایران و منوط کردن اجرای این تحریم‌ها به حسابرسی دقیق از حاکمان سعودی بابت پرونده قتل فجیع "جمال خاشقجی" روزنامه‌نگار منتقد سعودی شده است.

احدیان: برای تعطیلی مجلس رفراندوم بگذاریم

محمدسعید احدیان مدیر مسئول روزنامه خراسان طی توییتی درباره جلسه روز گذشته مجلس شورای اسلامی نوشت: دیگر به این مجلس امیدی نیست. پیشنهاد می کنم برای تعطیلی مجلس و برگزاری انتخابات مجدد #رفراندوم بگذاریم. #رفراندوم_انحلال_مجلس_دهم

فراکسیون امید، خیلی از امیدها را ناامید کرد

کیانوش راد در پاسخ به این که آیا در جلسه اصلاح‌طلبان با رئیس‌جمهور حضور داشتید و ارزیابی شما از این جلسه چیست، گفت: در جلسه با رئیس‌جمهور حضور نداشتم. اما این حرکت‌ها نباید نمایشی باشد، آسیب حرکت‌های نمایشی خیلی بیشتر از انجام ندادن این جلسات است. ظاهرا در انتخاب وزرای پیشنهادی جدید هیچ‌گونه مشورتی با اصلاح‌طلبان نشد و دفتر سیاسی حزب اتحاد هم ناخشنودی خویش را ابراز کرد و خصوصا در مورد وزارت صمت و وزارت راه و شهرسازی اظهار نگرانی کرد. نماینده پیشین اهواز در مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد فراکسیون امید و مشخصا مدیریت محمدرضا عارف بر فراکسیون اصلاح‌طلبان گفت: عارف نتوانست فراکسیون را با هدف و برنامه و با انسجام به پیش براند. بهره‌روی هرکس روحیات خاص خود را دارد و اولویت‌های متفاوتی را شاید مدنظر داشته باشد. فراکسیون امید، خیلی از امیدها را ناامید کرد.

واکنش آیت‌الله ممدوحی به نامه‌ اخیر آیت‌الله یزدی

یک عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم معتقد است محتوای نامه آیت‌الله یزدی خطاب به آیت‌الله شبیری زنجانی کاملاً درست بوده و رسانه‌ها در این باره نباید جوسازی کنند. آیت‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره نامه آیت‌الله محمد یزدی به آیت‌الله العظمی شبیری ‌زنجانی از مراجع تقلید معتقد است مسأله ساده‌ای است که می‌خواهند حاشیه‌سازی کنند.

عبدالفتاح سلطانی به زندان بازگشت

عبدالفتاح سلطانی پس از 85 روز برای پیگیری قانونی آزادی مشروط خود به زندان بازگشت. پرونده عبدالفتاح سلطانی از چند ماه پیش با دو محور آزادی مشروط و اعطای مرخصی در ایام ماه رمضان، جهت تصمیم‌گیری در اختیار دادستانی تهران قرار گرفت؛ کانون وکلا در دفتر هیأت نظارت و بازرسی حفظ حقوق شهروندی دادگستری تهران موضوع را پیگیری کردند، سرانجام با نظر مثبت این هیأت و متعاقباً ارجاع نامه از سوی رئیس دادگستری استان تهران، تصمیم در مورد این پرونده به دادستان تهران سپرده شد. سلطانی بیش از هشت سال از محکومیت حبس ده ساله خود را گذرانده و می‌تواند مشمول آزادی مشروط باشد، (ماده 58 قانون مجازات اسلامی مقرر می‌دارد که در مورد محکومیت به حبس تعزیری، دادگاه صادر کننده حکم می‌تواند در مورد محکومان به حبس بیش از ده سال پس از تحمل نصف و در سایر موارد پس از تحمل یک سوم مدت مجازات به پیشنهاد دادستان یا قاضی اجرای احکام با رعایت شرایطی حکم به آزادی مشروط را صادرکند. ) بر اساس اطلاعاتی که پیش از این وکیل سلطانی مطرح کرده‌ است، نظر زندان نیز مساعد و کلیه شرایط قانونی حاکم بر ماده ٥٨ قانون مجازات اسلامی فراهم است. اواسط مرداد امسال دختر سلطانی بر اثر ایست قلبی، درگذشت و وی به مرخصی آمد و امروز پس از 85 روز به زندان برمی‌گردد تا شرایط آزادی مشروط خود را به صورت قانونی از زندان پیگیری کند. اخباری که پیش از این منتشر شده حکایت از آن دارد که مقامات قضایی در رابطه با آزادی مشروط وی قصد همراهی دارند.

واکنش آشنا به نامه جنجالی آیت‌الله یزدی

مشاور فرهنگی رئیس جمهور نوشت: جامعه مدرسین همواره هم خود را در جایگاه یک کنشگر سیاسی قرار داده است و هم نسبت به کنش سیاسی مراجع و علمای طراز اول حساس بوده است. حسام الدین آشنا در کانال تلگرامی خود ادامه داد: این جامعه در چهل سال گذشته در مواردی مانند آقایان شریعتمداری و منتظری و آذری و . . . بسیار صریح و قاطع عمل کرده است. کنشهای سیاسی سلبی و ایجابی این جامعه نتایج خواسته و ناخواسته فراوانی داشته و از جمله منجر به ایجاد جریاناتی رقیب و موازی چون مجمع محققین و جلسه اساتید شده است. ای کاش دبیر محترم جامعه مدرسین مراقب باشند که یک تنه و بدون توجه به سرمایه نمادین خود در تعارضات جناحی وارد نشوند.

شهادت مأمور پلیس رشت به دست اراذل و اوباش

سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: جمعه شب اکیپی از عوامل یگان امداد شهرستان رشت در حال گشت‌زنی و کنترل حوزه استحفاظی، متوجه عربده‌کشی و ایجاد مزاحمت تعدادی جوان برای دیگر شهروندان در یکی از بوستان‌ها شدند. با توجه به اینکه این افراد در وضعیت عادی قرار نداشتند ضمن فحاشی و ناسزاگویی، با کارکنان پلیس درگیر شدند و متأسفانه در این جریان یکی از کارکنان متعهد و پرتلاش یگان امداد شهرستان رشت به نام ستوان یکم حسن پاینده به علت اصابت ضربات چاقو توسط این عناصر فاسد به شهادت رسید. پس از این موضوع، متهم به سرعت، محل جنایت را به مقصدی در خارج از استان ترک کرد که با اقدام مؤثر عوامل انتظامی و اجرای طرح‌های عملیاتی، قبل از خروج از استان در ایست و بازرسی‌ شهرستان رودبار دستگیر و در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کرد. /کیهان

عضو تیم ملی کشتی: پول نوشابه خریدن هم در مجارستان نداریم!

عبدولی دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک و عضو تیم ملی کشتی فرنگی گفت: کشتی‌گیران خارجی مشکلات ما را ندارند و فقط به فکر تمرین و مسابقه هستند. بخدا پارسال برنز جهان گرفتم فقط ۲۷ میلیون تومان جایزه به من دادند. آخر با این پول چکار می‌توان کرد؟ در کشتی هیچ خبری نیست و همه برای خوشحالی مردم سختی‌ها را تحمل می کنند. الان ۳، ۴ روز است مسابقاتمان تمام شده و در مجارستان هستیم و در اتاق‌هایمان نشسته‌ایم. خدا شاهد است پول نوشابه خریدن هم نداریم!/ ایسنا

پاسخ فردوسی‌پور به مدیر شبکه سه

عادل فردوسی پور در تماس تلفنی با حالا خورشید گفت: من بیش از ٢٠سال است در صدا و سیما هستم. من فرزند رسانه هستم. تلاش کردم برنامه ای بسازم که منعکس کننده مشکلات و فساد در فوتبال کشور باشد. در هر مجموعه ای اختلاف سلیقه وجود دارد. قرار نیست من وعلی فروغی عزیز مثل هم فکر کنیم. من همیشه اصول حرفه ای را رعایت کردم و همه چیز را با پوست و گوشت و استخوانم لمس کرده ام. به تصمیم مدیران شبکه بابت عدم پخش برنامه نود به دلیل پخش بازی اسپانیا انگلیس احترام گذاشتم. اینطور نبود که به من گفته باشند ساعت ١٢ برنامه را اجرا کنم. این سوءتفاهم بود که از تماس تلفنی دوستانه من با یکی از مدیران شبکه پیش امد. باید تلاش کنیم مردم از برنامه های تلویزیون لذت ببرند و چند ساعت ماهواره نبینند.

ارز گران کدام دسته از ایرانیان خارج کشور را بیچاره کرد؟

محمد حسین ادیب، کارشناس اقتصادی در کانال تلگرامی خود نوشت: هشت میلیون ایرانی در خارج زندگی می کنند که تعداد زیادی از آنها در بانک های داخل سپرده گذاری کرده بودند و اکنون با افزایش نرخ ارز ، به حسب مورد تا ۷۰ درصد دارایی خود را از دست داده‌اند. اینها در گام یکم بزرگترین بازنده شرایط جدیداند و در گام دوم شمار زیادی از اینها با دریافت وام از خارج در بانکهای ایرانی سپرده گذاری کرده اند که وضعیت وخیمی دارند ، شماری از اینها عصبی، در حال خروج سرمایه از ایرانند و اینها بزرگترین متقاضی خرید ارز در بازارند. ارزی که طی ده سال وارد کشور شده حالا در فاصله چند ماه دارد از کشور خارج می شود، مهم ترین عامل افزایش نرخ ارز در وضعیت کنونی این دسته اند ، تقاضا برای خرید ارز در این دسته نجومی است. / خبرآنلاین

افشانی: استعفا نمی‌دهم

محمدعلی افشانی، شهردار تهران اعلام کرد: تا لحظه آخر به قانون پایبندم و به کار ادامه می دهم و استعفایی در کار من نیست. تا زمانی که طرح مستثنی شدن شهردار تهران در کمیسیون تخصصی مجلس بررسی و نتیجه اعلام شود من منتظر می مانم و همچنان پایبند به قانون هستم. وی در پاسخ به این که آیا شما همچنان امیدوار هستید، در شهرداری تهران باقی بمانید،گفت: من تا لحظه آخر پایبند قانون هستم، من استعفا نمی دهم. تغییرات و جابجایی‌ها یک اصل مدیریت است تا روزی که در شهرداری بمانم با نظم و اقتدار آن را اداره می کنم و باید یک سازمان منسجم را تحویل دهم و نمی توان به این نیت که بمانم یا بروم سازمان را رها کنم و ممکن است جابجایی ها ادامه داشته باشد. اما برخی از تغییرات در فضای مجازی صحت ندارد و با واقعیت در جریان مطابقت نمی کند. وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا همانند دیگر شهرداران به دیوان عدالت اداری مراجعه می کنید؟) هنوز وارد چنین فضایی نشده‌ام. /اسکان نیوز

برخی اصلاح‌طلبان می‌خواهند فضای سیاسی را تند کنند

عباس سلیمی‌نمین درباره اصرار اصلاح طلبان تندرو برای ترغیب و تشویق اسحاق جهانگیری به استعفا دادن از معاونت اول رئیس جمهور به گفت: معقول ترین کار برای آقای جهانگیری آن است که در دولت باقی بماند چون آقای جهانگیری سال 96 تمام قد برای آقای روحانی تبلیغ کرد اما الان اگر از دولت خارج شود، جامعه این کار را نوعی فرصت طلبی تلقی خواهد کرد و دیگر فرصتی به او در آینده نخواهد داد. البته اصلاح طلبان تندرو می خواهند آقای جهانگیری از دولت خارج شود تا فضای سیاسی را تند کنند چون اگر در مجموعه اصلاح طلبان انسجام باشد، متأثر از آن، همگرایی نیز بین جناح های سیاسی حاصل می شود. کسانی که به اختلافات در درون اصلاح طلبان دامن می زنند به طریق اولی نمی گذارند اختلافات اصلاح طلبان با اصولگرایان کم شود. / خبرآنلاین

ممنوعیت توهین به مقدسات در ایرلند برداشته شد!

نتایج همه‌پرسی جمهوری ایرلند نشان می‌دهد، مردم به لغو یک ممنوعیت در قانون اساسی که به ندرت اجرا شده است، رای مثبت داده‌اند. براساس تازه‌ترین اصلاحات سکولاری، ممنوعیت توهین به مقدسات در این کشور شدیدا کاتولیک برداشته می‌شود. این ممنوعیت با رای مثبت ۶۵ درصدی مردم ملغی شد. اخیرا هم همه‌پرسی‌هایی اجازه سقط جنین و ازدواج همجنس‌گرایان را در این کشور داده است. /ایسنا

واکنش بنیاد مستضعفان به خبر تخلیه دفتر سید محمد خاتمی

یک مقام آگاه در بنیاد مستضعفان درباره خبر تخلیه دفتر سید محمد خاتمی (بنیاد باران) اظهار داشت: بنیاد مستضعفان ملکی را در اختیار آقای خاتمی قرار نداده بود که امروز بخواهد آن را پس بگیرد. یک مسائل حقوقی جزیی درباره ملک مورد نظر با موسسه نشر و حفظ آثار امام خمینی(ره) به وجود آمده است که به زودی این مسأله برطرف می‌شود.

انتقاد تند کارگردان سریال «دلدادگان» از پانته‌آ بهرام

منوچهر هادی، کارگردان «دلدادگان» با اشاره به عدم حضور پانته‌آ بهرام و قطع همکاری او قبل از پایان فیلمبرداری، گفت که این بازیگر باید به دلیل این رفتارش از مردم عذرخواهی کند، چون مخاطبان از این پایان‌بندی ناراضی بودند. منوچهر هادی درباره تغییر پایان‌بندی سریال به خاطر حاضر نشدن پانته‌آ بهرام گفت: «دستمزد پانته‌آ بهرام تا پایان دو ماه تسویه شد من به او زنگ زدم و گفتم شما تنها کسی هستید که ۱۵ روز جلوتر هم هزینه کار را گرفته‌اید. ایرج محمدی تهیه‌کننده کار برای حضور این بازیگر چک کشید اما باز هم خانم بهرام گفت نقد می‌خواهد و من این بار گفتم اگر او بیاید من می‌روم. خانم بهرام تربیت شده تئاتر است، او اتفاقا باید به خاطر این رفتارش توضیح بدهد و از مردم عذرخواهی کند چرا که مردم از این فینال دل‌شکسته هستند. »

ادبیات مدیر جوان شبکه سه

فروغی مدیر شبکه جوان شبکه سه میهمان برنامه حالا خورشید بود و به حواشی مختلف این شبکه در ماه‌های اخیر پاسخ داد. از جمله مواردی که در این مصاحبه مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت، برخی اظهارنظرهای وی بود که به صحبت‌های محمود احمدی‌نژاد در اوایل ریاست جمهوری‌اش شباهت داشت.
او در این برنامه درباره پوشش خودش گفت: به من گفتند کت بپوش اما من همیشه همینم (با کاپشن) بگذارید مردم من را همان‌طور که هستم ببینند!
همچنین در پاسخ به تعارف آب پرتقال از طرف رشیدپور گفت: اگر بخورم مردم دل‌شون می‌خواد، نمی‌خورم!

نخستین واکنش دفتر آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی به نامه آیت‌الله یزدی

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا باباخانی درباره نظر حضرت آیت الله شبیری زنجانی درخصوص این نامه گفت: دفتر یا حضرت آیت الله شبیری زنجانی نظری در خصوص این نامه ندارند و طلاب و شاگردان ایشان، پاسخ می دهند. هم دفتر و هم حضرت آیت الله موضع خاصی نداشته و فعلا سکوت را پیش گرفته اند./شفقنا

خاتمی دفترش را تخلیه کرد

رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات گفت: آن دفتر صاحب و حساب و کتاب دارد؛ ما مهمان دفتر امام و حاج حسن آقا بودیم. طبق توافقی که با بنیاد مستضعفان صورت گرفته است باید آنجا را آماده کنند و لذا ما سربار آنان نیستیم.علی خاتمی، با تایید خبر تخلیه دفتر سید محمد خاتمی (بنیاد باران) گفت:‌ بله درست است، این نقل و انتقال طبیعی است و در حال انجام شدن است. رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات خاطرنشان کرد:‌ آنجا صاحب و حساب و کتاب دارد؛ ما مهمان دفتر امام و حاج حسن آقا بودیم. طبق توافقی که با بنیاد مستضعفان صورت گرفته است باید آنجا را آماده کنند و لذا ما سربار آنان نیستیم. خاتمی تاکید کرد: این تغییر و تحول با رضایت کامل است./ ایلنا

ماجرای ویلای بحث برانگیزی که در اراضی ملی ساخته شد

در پی انتشار عکسی از یک ویلا در منطقه شمیرانات، اکبر شیخ‌زاده، رئیس اداره محیط‌ زیست شمیرانات در مورد ویلای ساخته شده در مسیر فشم ضمن تأیید ساخت آن گفت: "ویلا در اراضی ملی و بخش خارج از اراضی حفاظت‌شده ساخته شده و مسئولیت آن با منابع طبیعی است و محیط زیست در خارج از اراضی حفاظت شده مسئول نیست." همچنین حسن شکری، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان شمیرانات در رابطه با ساخت این ویلا در اراضی ملی گفت: "این ویلا هم در اراضی ملی و هم در مناطق چهارگانه حفاظت شده است. در مورد این ویلا تشکیل پرونده دادیم و به دادگاه ارسال کردیم.چون مالک این ویلا سند مالکیت داشته، دادگاه رای برائت صادر کرده و در حال حاضر، اداره منابع طبیعی به این رای اعتراض کرده و دادگاه تجدیدنظر در حال رسیدگی به این پرونده است." در همین حال علی کیان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران نیز در مورد جزئیات ویلای مورد نظر در منطقه اوشان به تسنیم گفته است "مالک این ساختمان کمی بیش از چهار هزار متر سند دارد و بر اساس آن سند، ساخت و ساز انجام داده است، اما بر اساس بررسی‌های همکاران منابع طبیعی و طبق نقشه‌های ما، حدود سه هزار متر از این بنا جزو منابع طبیعی است."

نوشته‌های جالب روی میز نماینده مخالفی که موافق شد/کنایه نقوی حسینی به جهانگیری/واکنش آشنا به نامه جنجالی آیت‌الله یزدی/عضو تیم ملی کشتی: پول نوشابه خریدن هم در مجارستان نداریم!/ارز گران کدام دسته از ایرانیان خارج کشور را بیچاره کرد؟

برچسب ها:
بسته خبری ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*