اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255190
تاریخ انتشار: 1397/08/08 23:20
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نصب دوربین‌های پایش تصویری در سه شهر یاسوج، دوگنبدان و دهدشت خبر داد.

عصرجهان-عزیز فیلی در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد از نصب دوربین‌های پایش تصویری در سه شهر یاسوج، دوگنبدان و دهدشت خبر داد و اظهار داشت: هدف از این کار کنترل بهتر و دقیق‌تر مسائل امنیتی و ترافیکی در شهرهای استان است.

وی افزود: برای نصب دوربین‌های پایش تصویری در شهر یاسوج 1.5 میلیارد تومان و برای نصب این دوربین‌ها در شهر دوگنبدان سه میلیارد تومان ابلاغ شده است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اهمیت مسائل امنیتی و ترافیکی در مناطق شهری این استان موضوع نصب دوربین‌های پایش تصویری بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده با جدیت پیگیری می‌شود.
فیلی به بحث نصب سرعت‌کاه در جاده‌های استان اشاره داشت و بیان کرد: طبق مصوبات ما باید کمترین تعداد سرعت‌کاه‌ها را در سطح جاده‌ها داشته باشیم و تنها در جاهایی که نیاز است سرعت‌کاه‌های استاندارد نصب شود.
وی از طراحی نخستین پل عابر پیاده مکانیزه در استان خبر داد و گفت: این پل در کنار بیمارستان تامین اجتماعی شهر یاسوج نصب می‌شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هدف از طراحی این پل را رفاه حال شهروندان عنوان و ابراز کرد: ایجاد این پل حدود 800 میلیون تا یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تامین 50 درصد این اعتبار را تامین اجتماعی و 50 درصد دیگر را شهرداری متقبل شده است/تسنیم



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*