اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255203
تاریخ انتشار: 1397/08/12 00:02
ما مردم منطقه از راهی دور و قلبی پرشور و دلی سرشار از امید و توکل به باری تعالی، بر بازوان قدرتمند دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیر محترم دادگستری استان بوسه می‌زنیم و برای توفیق بیشتر دست به دعا خواهیم بود.

عصرجهان-قدردانی مردم روستاهای سقاوه از مدیرکل دادگستری استان جهت پی گیری پروژه پتروشیمی بویراحمد
اهالی روستاهای منطقه سقاوه و روستای حضرتین امام زادگان بی بی خاتونین (س) با ارسال متنی از مدیرکل دادگستری استان کهگیویه و بویراحمد قدردانی و تشکر کرد.


این متن به شرح زیر است؛
به نام خدا
یک جمع نکو شیده رسیدند به مقصد
یک جمع دویدند به مقصد نرسیدند
چون خلق در آیند به بازار حقیقت
 ترسم نفروشند متاعی که خریدند
همگان میدانیم که فطرت انسانها, سرشار از روح عدالتخواهی است. همه مصلحان تاریخ برای ریشه کن کردن تبعیض و استقرار عدالت اجتماعی آمده ا ند و در سایه سار برقراری همین عدالت است که توازن هستی و تعادل جامعه برقرار می‌شود و به اثبات می‌رسد. و ناپایداری و تزلزل از جامعه رخت بر می‌بندد.
عدم اقامه حق و بی توجهی به حقوق عامه مردم و عدم جلوگیری از تبعیض و تعصبات ناروا که در منازعات سیاسی جامعه استانی, بخش قابل توجهی از مشکلات حال حاضر مردم است
مشکل ساز شده و اشکال اساسی در این است که در این گیر و دار و زود گذر دنیوی بعضیها برخود انصاف نمی‌بینند و خود را برتر از دیگران دانسته و از مال ومنال دنیوی که یک شبه گردآوری کرده‌اند، علی ظاهر خود را برسبیل حق و حقیقت دانسته و دیگران را به باطل می‌گرفتند و همین روش و بینش غیر عادلانه کسانی بود که از روشنایی خورشید عدالت و قانون و قضاوت خود را پنهان می‌کردند و با حربه و سپر زر و زور و تزویر و ریا کاری حرفه‌ای، خویش را موجه جلوه می‌دادند و از همدستی بعضی از مسولین محلی گرفته تا بالاتر و بالادست‌ها که با مدیریت سنگواره‌ای فسیلی و.. تقویت می‌شدند. خصوصاً آنانی که از صداقت مردم و آرا آنها، مسولیت کلان را عهده دار شدند و در عمل تاجرانی هستند ورشکسته به تقصیر که داور و خداوند را نمی‌بینند و تنها به بهانه حمایت و رونق چرخ اقتصادی استان، داعیه حمایت از کسانی را دارند که در پوستین سرمایه گذاری از گذشته تاکنون با فخر فروشی به مردم مستضعف و خود را تافته‌ای جدا بافته می‌دانند که گویی این حق از عهد الست برای آنها در نظر گرفته شده است.
اما سرانجام به همت مدیران لایق و شایسته قانون و قضا، در راس آن حضرت حجه السلام و المسلمین حاج آقا مزارعی مدیرکل محترم دادگستری، که با درک صحیح و معرفت عمیق و تسلط واقع بینانه ایشان در امور جاری استان و مجموعه همکاران شریفشان و به موازات آن تلاشهای خداپسندانه جوانان پرشور انقلابی در تشکل‌های دانشجویی خصوصاً بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان که چهره از نقاب دو رویی، تاجران اقتصادی گشادند، صمیمانه قدر دانیم.
آنان که با یک ائتلاف نامیمون سیاسی تجاری با برخی از مدیران کل و مسئولین محلی و میانی و با تبلیغات سرمایه گذاری خارجی، با هدفی نامعلوم و چند وجهی نامربوط و اعلام آمارهای کذایی از اشتغال برای فریب عوام و خواص، و به بهانه ایجاد کارخانه پتروشیمی در سر سبزترین و زیباترین منطقه بکر استان (سقاوه بی بی خاتونین (س)) با ظاهر سازی مصنوعی و حال با مشخص شدن جعل و قلب اسنادو مدارک لازم از یک طرف آن دشت خرم و نوستالوژی ایلیاتی و عشایری به ویر احمد را در معرض نابودی قرار داد و حق مسلم مردم منطقه در نسق‌های زراعی و خانوادگی آنان را نادیده گرفت و از طرفی می‌رفت تا رودخانه بشار شاهرگ حیاتی مردم منطقه و نبض تپنده زندگی ده‌ها هزار نفر شاغل در طرح‌های آبی را می‌خواستند به نابودی بکشانند، برملاء سازی این مافیای زر و زور تزویر و قدرت و ثروت توسط قضات شجاع و مدیر انقلابی دستگاه قضا در استان، کاری بسیار سخت و تا حدودی ناممکن بود که به لطف پروردگار و آه زنان و مردان بی پناهی که در روز شوم کلنگ زنی کذایی در جاده سقاوه به ضربه شلاق کشیده شدند و اراده مستحکم دستگاه قضا در استان انجام شد، قطعاً برگ زرینی در افتخارات این نهاد عزیز است که آن را قدر دانیم و انتظار داریم پی گیری‌های نهایی تا خارج شدن زمین مربوط از دست چنین افرادی واگذاری آن به مردم منطقه به عمل آید.
ما مردم منطقه از راهی دور و قلبی پرشور و دلی سرشار از امید و توکل به باری تعالی، بر بازوان قدرتمند دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیر محترم دادگستری استان بوسه می‌زنیم و برای توفیق بیشتر دست به دعا خواهیم بود.
علاوه بر این برخود لازم می دانیم از تلاش‌های فرزندان انقلابی خود در بسیج دانشجویی که منصفانه و دلسوزانه و عالمانه در این ماجرا همراه و هم درد مردم محروم منطقه و با دقت پیگیر حقوق مردم بود نیز صمیمانه تشکر می‌نماییم و عزم همه دلسوزان را تا نهایت احقاق حق مردم منطقه خواستاریم.
اجرکم عندالله
---------------------------------------------------------------
اهالی روستاهای منطقه سقاوه و
روستای حضرتین امام زادگان بی بی خاتونین (س)



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*