اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255227
تاریخ انتشار: 1397/08/12 23:00
حجت الاسلام عبودی: منافق نیستم که به یکی بگویم بله و به یکی بگویم نه و سفارش هیچ کس را با نوشتن، تلفن، پیام و ... نکرده ام و معتقدم که آقایان غیرقانونی نیرو به کار می گیرند.

عصرجهان-حجت الاسلام عبودی در واکنش به شایعات در مورد سفارش برای جذب نیرو در شبکه بهداشت توسط وی، اظهار داشت: این موضوع را تکذیب می کنم زیرا بنده هیچ کس را معرفی نکرده، نخواهم کرد و نمی کنم.


وی ادامه داد: مردم برای من مساوی هستند و از حق مردم دفاع می کنم و از آبروی خود برای گرفتن حق انها می گذرم.
امام جمعه باشت تأکید کرد: منافق نیستم که به یکی بگویم بله و به یکی بگویم نه و سفارش هیچ کس را با نوشتن، تلفن، پیام و ... نکرده ام و معتقدم که آقایان غیرقانونی نیرو به کار می گیرند.
حجت الاسلام عبودی با اشاره به جلسه اخیر شورای اداری در شهرستان باشت با حضور استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: آقای دکتر ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی در شورای اداری شهر باشت اعلام کرد که همه نیروها باید با آزمون به کار گرفته شوند بنابراین بدانید اگر نیرو به کار گرفته و یا می خواهند به کار بگیرند در صورتی که بدون آزمون باشد باید پاسخگو باشند.
وی بیان کرد: وظیفه من گفتن و فریاد زدن حق مردم است اما بعضی ها بی دین هستند و به راحتی حق مردم را پایمال می کنند و هر نیرویی که می خواهند استخدام می کنند.
حجت الاسلام عبودی با بیان چند سئوال، اظهار داشت: چه کاری از من برآمده که انجام نداده ام؟ تفاوت این دست از مدیران با مدیران زمان شاه چیست؟
وی در پایان تصریح کرد: مردم باید براساس قانون ، حق خود را مطالبه نمایند.
خبرنگار/فتح الله پوران پور



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*