اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255252
تاریخ انتشار: 1397/08/16 17:58
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از فرماندهان و پرسنل سپاه استان با خانواده سردار شهید سجاد احمدی دیدار و گفت‌و‌گو کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از باشت در این دیدار سرهنگ حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل شهید سجاد احمدی  و اهداء لوح سپاس به  مادر این شهید والامقام از مجاهدت‌های وی و خانواده بزرگوار شهید قدردانی کرد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دراین دیدارگفت: بارها در مجالس مختلف عرض کرده ام که امثال ما نیاز به چنین حضور و دیداری با خانوادهای معظم شهداء داریم و فراموش نکرده ایم که اگر امروز مسئولیت و امنیتی در کشور داریم به برکت خون شهداست تا گرد غفلت بر سر و روی مان ننشیند.
حمید خرمدل افزود:دیدار با خانواده های شهدا موجب عزت انسان خواهد شد ،چرا که خانواده های معظم شهداء همه وجودشان را وقف نظام و انقلاب کرده اندو ان شاءالله همه بتوانیم در مسیر شهداء طی طریق کنیم و خانواده های شهداء را از یاد نبریم.
وی درادامه اظهار کرد: درحقیقت روحیه ایثار و جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران ۸ سال دفاع مقدس در نوع خودش بی نظیر بود و نمی‌توان از نعمت الهی خانواده های شهداءکه فرزندان خود را راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل می‌کردند به راحتی گذشت و همه به نوعی وظیفه داریم تا از این سرمایه های اصلی انقلاب و نظام اسلامی صیانت کنیم.
سردار شهید سجاد احمدی در جایگاه فرماندهی گردان در عملیات رمضان زخمی گردید. بعد از بهبودی دوباره به جبهه اعزام شد. سرانجام در عملیات خیبر در منطقه ی طلاییه به تاریخ 62/12/12 بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل شد.پیکر مطهرش را در روستای منصور آباد شهرستان باشت آرام گرفت
قسمتی از وصیت نامه شهید: خدایا مرا نه یک بار بلکه صدها بار جهت احیاء دین اسلام وامام پروانه وار دور شمع ولایت بسوزان"
خبرنگار/ فتح الله پوران پور

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*