اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255267
تاریخ انتشار: 1397/08/19 00:37
عده ای در سایه اختلافات و با فضا سازی و همچنین تنش در مسیر اتحاد نیروهای انقلاب سعی در بهره برداری یا کاندیداسازی دارند و به رغم دغدغه اصلی مردم که اقتصاد و معیشت است به چاپلوسی و تملق روی آورده و رزومه بدست دنبال کاسبی خویش‌اند و چه بسا همین خزعبلات خود را در شبکه های اجتماعی رزومه کنند!.آن یکی بر خلاف عرف نویسندگی خود را مهندس نامیده و با بی شرمی تمام می نویسد" نوشته: مهندس ...عضو ...!.

عصرجهان؛ زریر حجتی روزنامه‌نگار طی یادداشتی آورده است: حجم انبوه اخبار افسار گسیخته شبکه‌های اجتماعی از قطار مختلس گران مدعی انقلاب و مردم مدار در طیف‌های چپ و راست و کارگزار و اعتدال، مردم را رنجور کرده است!
افشاگری‌های پایتخت نشینان حکایت از برخی دلال بازی‌های غیر قابل باور و ملال آور در سطوح دستگاههای مختلف دارد!.
هر کس که با نردبان اعتماد مردم و به نام و خط و جناح جایگاهی یافته است، آن را در تیول شخصی خانواده و قبیله خود قرار داده است!.
برخی‌ها با عناوین وزیر و وکیل، چپ و راست در سطح ملی، به ائتلاف نامیمون خود جهت غارت مردم و چاپیدن انقلاب رسیده اند!.
توده‌های مردم در منظر عمده شیوخ دو قطب چپ و راست فقط ابزاری برای انتخابات شده اند!.
نگاه این عده به بیت المال و انقلاب و منصب‌ها، غنائمی است که در تعهدات نانوشته می‌بایست به ژن‌های بی هویت خویش برسد و در عین حال شعارهای دهان پرکن دموکراسی و مردم سالاری دهند!.
دستگاههای نظارتی نیز به هر دلیل بستر را جهت جولان این قماش خائنین به مردم و انقلاب فراهم کرده‌اند!.
توده‌های سرخورده از شعارهای انتخاباتی را هنوز با گفتار درمانی و عناوین حساسیت زای چپ و راست اغفال می‌کنند تا اعمال ناشایست خویشاوند سالاری خویش را کتمان کنند!
هیهات! بعید بنظر می رسد که حتی توده ها این دوگانگی شخصیت ها را درک نکرده باشند.
در کهگیلویه و بویراحمد بدون توجه به عوامل فوق، چهره‌های نفاق که دنبال رزومه نویسی و الصاق خود به این و آن هستند تا بلکه به نانی و نامی دست یازند از فضای گفتمانی بوجود آمده بین دو شخصیت محترم دکتر هدایت خواه و دکتر تاجگردون سوء استفاده و دنبال صید ماهی مقصود خویش هستند!.
شکی نیست که مطالبه‌گری از مسئولان و  نمایندگان ادوار مختلف حق مردم است اما موضوع متنازع فیه دستمایه‌ای برای این قماش افراد و هوادران برخی نمایندگان دیگر شده که در این فضای غبار آلود با پی گرفتن خط نفاق به تخریب و تشتت و تفرقه دامن زنند!.
با تحقیقی که پیرامون هویت برخی نقادان و نویسندگان داشته‌ام ، این نتیجه عاید شده که: " تغاری بشکند ماستی بریزد- جهان گردد به گرد کاسه لیسان!" در چنین فضایی نمود و ظهور پیدا کرده است.
عده ای در سایه اختلافات و با فضا سازی و همچنین تنش در مسیر اتحاد نیروهای انقلاب سعی در بهره برداری یا کاندیداسازی دارند و به رغم دغدغه اصلی مردم که اقتصاد و معیشت است به چاپلوسی و تملق روی آورده و رزومه بدست دنبال کاسبی خویش‌اند و چه بسا همین خزعبلات خود را در شبکه های اجتماعی رزومه کنند!.
آن یکی بر خلاف عرف نویسندگی خود را مهندس نامیده و با بی شرمی تمام می نویسد" نوشته: مهندس ...عضو ...!.
چقدر قبیح است این رویکرد و عالم نافهمی رزومه نویسان تفرقه انگیز که به تعبیر زیبای شاعر؛ دیوانگی هم عالمی دارد..."
هر چند عندِ غلو این یکی و ذَم آن یکی همان انگیزه تفضل از خود بدر کردن و خط تفرقه انداختن است که البته عقبه های آن را هر اهل فهم و درک بخوبی می شناسد و اینها هم مثل عمر سعد با رزومه نویسی و کاسه لیسی از گندم ری نخواهند خورد!
شک نیست که تاجگردون و هدایت خواه با ایدئولوژی خاص خود منشاء و منبع خدمات بزرگی به استان بوده اند و نگاه غالب مردم به این دو چهره شاخص در حوزه فعالیت، نگاهی مثبت و غیر قابل قیاس با دیگرانند.
خدمات این دو فرد خدمات نظام است و البته که مطالبه گری مردم و قشرهای دانشگاهی و اهل فن باید بیشتر و با چالش باشد اما نباید و نشاید که موجب تفرقه شود و  توجیه کار نکرده و بر زمین مانده دیگران شود.
رویکرد این وجیزه ، ورود به چالش بین هدایت خواه و تاجگردون نیست بلکه بر ملا کردن خط نفاق رزومه نویسان و به اصطلاح مهندسین عضو...! است.
برخی مجیزگویان مداهنه پرور و عیب جویان عقده گشا با دامن زدن به بحث دو شخصیت استانی به خلط موضوع دکتر روشنفکر و دکتر نیکبخت و ... بدنبال تنش در مسیر اتحاد نیروهای انقلاب در بویراحمد و دنا هستند.
هنوز هدایت خواه اظهار نظری جهت ورود به عرصه انتخابات نکرده ولی عده ای مذبذب منش و دارای  هویت معلوم با دامن زدن به موضوعی گفتمانی که روزانه در صدها تریبون کشور طنین انداز و عادی شده، به مغالطه و سفسطه بازی روی آورده تا بلکه بتواند با ابزار قراردادن این نکته، از خود تابلویی بسازد و خوش خدمتی خود را عیان نمایند!
مشکلاتی در جامعه بروز کرده که به اعتماد سوزی و فشار اقتصادی بر مردم منجر شده و این اولویت مردم است و باید مورد مطالبه قرارگیرد و شایسته نیست دوباره با طرح مسائل سوخته خطی و باندی مردم را فریب داد که این تکرار همان پدیده ای است که توده ها را به روز سیاه نشانده است!.

انتهای پیام/



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*