اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255277
تاریخ انتشار: 1397/08/19 20:36
فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ بدون معجزه و کامبک و با قهرمانی ژاپنی ها
شاگردان برانکو با نیمکت خالی، تمام تلاش خود را برای شکست قفل دروازه حریف پرستاره شرق آسیا انجام دادند، اما توانذپرسپولیس در حدی نبود که بتوانند شکست 2 بر صفر دور رفت مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن را جبران کنند و امشب در حضور 80 هزار نفری هواداران‌شان در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رضایت دادند تا یکبار دیگر فرصت فتح قاره از دست پرسپولیس برود.

بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا برخلاف انتظار میلیون ها ایرانی، گلی دربرنداشت تا کاشیمای ژاپن به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها برسد و پرسپولیس به نایب‌قهرمان آسیا رضایت دهد.

دو تیم پرسولیس و کاشیما ژاپن در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی برابر هم قرار گرفتند. این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیس در مجموع با نتیجه 2 بر صفر مقابل کاشیما شکست بخورد و به عنوان نایب‌ قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا بسنده کند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری(احسان علوان‌زاده، دقیقه ۶۹)، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، آدام همتی(محسن ربیع‌خواه، ۶۳)، بشار رسن، گادوین منشا و علی علیپور.

ترکیب کاشیما: کوون سونتائه، شوجی گن، لئو سیلوا، دوی شوما (کوکی آنزای، دقیقه ۶۸)، یوما سوزوکی(رویاتا ناگاکی، دقیقه ۷۸)، شوتو یاماموتو، سرجینیو، کنتو میسائو، نیشی دایگو، هیروکی آبه و جونگ سئونگ هیون.

در شرایطی که سرخ پوشان تمام تلاش خود را برای شکست قفل دروازه حریف شرق آسیایی انجام دادند، اما زور و بنیه پرسپولیسی‌ها در حدی نبود که بتوانند شکست 2 بر صفر دور رفت مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن را جبران کنند و امشب در حضور 80 هزار نفری هواداران‌شان در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رضایت دادند.

نخستین فرصت بازی را علی علیپور خلق کرد اما ضربه او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۳ کاشیما صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما ضربه او به اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت تا بازی همچنان بدون گل باشد.

در دقیقه ۲۶ پرسپولیس می توانست گل نخست بازی را به ثمر رساند. ضربه سر علیپور را دروازبان کاشیما با جایگری خوب خودش مهار کرد.

بشار رسن در دقیقه ۳۸ با حرکت انفرادی خود خط دفاعی کاشیما را باز کرد اما ضربه او شدت لازم را نداشت و بازهم توپ جایی رفت که دروازبان کاشیما بود.

در دقیقه ۴۱ شلیک نوراللهی را بازهم سنگربان کاشیما به خوبی مهار کرد.

در دقیقه ۶۳ جدی ترین موقعیت بازی را علیپور با شوت سر ضربی که زد از دست داد تا بازی همچنان بدون گل ادامه داشته باشد. برانکو نخستین تعویض خود را انجام داد و محسن ربیع خواه را به جای آدام همتی به بازی فرستاد.

خبر بد برای پرسپولیس اینکه محمد انصاری هم مصدوم شد و برانکو علوان زاده را به جای او به میدان فرستاد.

در دقیقه ۷۳ شایان مصلح خود را داخل محوطه جریمه به زمین زد اما داور پنالتی اعلام نکرد و البته پنالتی هم نبود.

در دقیقه ۷۸ ضربه سر علیپور در چارچوب دروازه نبود تا بازی همچنان بدون گل باشد.

در نهایت بازی گلی نداشت و با همین تساوی بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیس با توجه به شکست در دیدار رفت نتواند تاریخ ساز شود و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد/تابناک

برچسب ها:
پرسولیس ؛ کاشیما ژاپن ؛


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*