اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255282
تاریخ انتشار: 1397/08/20 22:44
نمایش موزیکال " غول جنگل سبز" به نویسندگی "حمید عبدالهی" و کارگردانی "حجت اله ناصری کریموند" به زودی و بمدت ۳۰روز در مسجد سلیمان به روی صحنه خواهد رفت.

عصرجهان؛ پرویز دیوید خسروی-نمایش موزیکال وریتمیک غول جنگل سبزبه نویسندگی حمید عبدالهی و به کارگردانی و سرپرستی حجت اله ناصری کریموند بعد از چهار ماه تمرین و تلاش و کوشش استاد قزلی و خانم فریده طهماسبی و سرکارخانم مینا شیروانی و زینب رضایی و جناب آقای سعید قاسمی و علی اسدخواه و با بازی جمع ۲۴نفره دختران نونهال و نوجوان علاقمند و اجرای ا۸ ولی و با استعداد در اواخر آبان ماه بروی صحنه خواهدرفت.


در این نمایش: بازیگران زیر ایفای نقش خواهند کرد:
نیکوبابادی خواه-زهراعلیجانی-نرجس صالحپور-مها راکی-راضیه موسوی-فریده طهماسبی-شقایق زراسوند-زینب رضایی-زهراشعبانی-ماهنوش اورکان-پانته آجهانگیری-تارا شعبانی-هستی ناصری-کوثر طهماسبی-ترنم هاشمی-میترا ناصری-پانیذ جهانگیری-روناک ناصری-هانیه شعبانی-مریم صفی نژاد-آهو احمدی-مریم زراسوند-پریسا اسفندیاری-مرضیه مولایی
گفتنی است این نمایش کاری از گروه هنری منتظران باهمکاری اداره فرهنگ و ارشاداسلامی و انجمن نمایش و بسیج هنرمندان و باهمکاری امور فرهنگی و هنری شرکت بهره برداری نفت و گازمسجدسلیمان و باحضور۲۴بازیگر و هنرجوی دختر در مقاطع دبستان و راهنمایی و دبیرستان و تعدادی بزرگسال و دانشجو در مدت ۴ماه تمرین در مراحل پایانی تمرینات میباشد.
آقای ناصری و استادقزلی به تنهایی بار تمام مشکلات و تمرینات را بدوش کشیدند و کار باتجربه اولی ها و بها دادن به علاقمندان تئاتر کار هر کارگردانی نیست که جناب ناصری بعنوان یکی از دلسوزان تئاترمسجدسلیمان۲۸سال است که بصورت مستمر کارش راعاشقانه و با دست خالی و بدون حمایت کسی انجام داده و میدهد.
ضمنا تمام بازیگران این نمایش اولین تجربه صحنه ای خود را با این گروه سپری می کنند. و در هر نقش دو یا سه نفر هنرنمایی خواهند نمود.
شایان ذکراست که ناصری درمدت ۳۰روز بین۷۰تا۸۰اجرا را در سه سالن انجام خواهد داد.
خبرنگار/پرویر دویدخسروی



کانال تلگرام عصر جهان


neslihanatagü1992
|
Iran
|
1397/08/25 11:30
  +0

  -0
پاسخ
چشم تشریف میاریم
شبنم
|
Iran
|
1398/04/26 14:57
  +0

  -0
پاسخ
عالى فقدر مودتشو زياد ميكرديد با تشكر🌹🌹❤️❤️
TARANOM🧚🏻‍♀️
|
Iran
|
1398/04/26 16:10
  +0

  -0
پاسخ
استا اقاى ناصرى و استاد اقاى قزلى دوستون دارمخ



❤️TARANOM❤️

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*