اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255313
تاریخ انتشار: 1397/08/23 09:55
وزیر ورزش و جوانان: حیدری از مدیران برجسته و فعال وزارت ورزش و جوانان است و عملکرد درخشان او در 2 سال اخیر بر کسی پوشیده نیست.

عصرجهان-طی هفته گذشته در کانال های خبری گزارش گردید که به زودی شهاب رزمی بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان جایگزین افشین حیدری می شود


مسعود سلطانی ‌فر روز سه شنبه در حاشیه بازدید از استخر قدس اهواز در خصوص این که موضوع برکناری افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و حضور او در وزارتخانه صحت دارد به خبرنگار ایرنا گفت: مدیرکل جوان و با انگیزه استان محکم در جای خود ماندنی بوده و به کارش ادامه می ‌دهد.
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در سال های 95 و 96 به عنوان برترین اداره کل کشور شناخته شد افزود: حیدری از مدیران برجسته و فعال وزارت ورزش و جوانان است و عملکرد درخشان او در 2 سال اخیر بر کسی پوشیده نیست.
وی ادامه داد: خوشبختانه در سال های اخیر مدیریت استان به خوبی توانسته است از منابع دولتی و بخش خصوصی بهره لازم را ببرد و در کنار بهره برداری از پروژه های جدید، پروژه های قدیمی ورزش استان را با سرمایه گزاری بخش خصوصی بازسازی کند.
سلطانی فر گفت: با توجه به سرمایه گزاری های به عمل آمده و استعدادهای درخشانی که در بین جوانان این استان وجود دارد آینده خوبی در انتظار ورزش خوزستان است


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*