اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255333
تاریخ انتشار: 1397/08/24 23:23
یک فردی برای 5 میلیون تومان زندانی‌شده است و یک فرد دیگری بدهی 40 میلیارد تومانی دارد و آقایان رایزنی می‌کنند و می‌گویند که به آن ‌وقت بدهید 2-سه سال در پرداخت بدهی تأخیر دارد اما آقایان بانک در تهران واسطه می‌کنند و می‌گویند وقت بدهید

عصرجهان-حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا مزارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در بحث استخدامی‌ها و نیروهای شرکتی که برخی افراد را تحت عنوان نیروی شرکتی در ادارات استخدام می‌کنند را معرفی کنید فرقی نمی‌کند از استانداری تا علوم پزشکی و دادگستری هم شروع کنید و اغماض نکنید حتی من هم اگر برای فرزند خودم کاری کرده‌ام کسی از من «مزارعی» هم نگذرد.
افرادی هم که در ادارات بی‌ضابطه استخدام شدند در دستور کار قرار می‌گیرند اصل کار همین افراد استخدام‌شده است که فضای ادارات را اشتغال کرده‌اند، در ادارات مسلمان دیگری که نمره‌اش در آزمون 40 می‌شود می‌گویند نه! اما آن فردی که نمره 20 دارد و پارتی دارد می‌گویند بیاید و استخدام شوید این‌که نمی‌شود.
اگر فرزند «مزارعی» در کل جمهوری اسلامی و در قوه قضاییه جمهوری اسلامی استخدام شد نباید به آن رحم کنید، حتی در چارچوب قانون هم نباید استخدام شود، نباید در چارچوب قانون بچه من سو استفاده کند، این را بیان می‌کنم که گفته بودند «مزارعی» بچه‌اش را استخدام کرده، 2-سه فامیل دورتر بنده را هم نگاه کنید و ببینید «مزارعی» استخدام کرده است؟
متهم پتروشیمی بویراحمد جعلی بودن اسناد را پذیرفت نماینده نمی‌پذیرد
در خصوص پروژه پتروشیمی بویراحمد ابتدا ما خودمان هم از این پروژه حمایت کردیم و ما از باب اینکه کارآفرینی می‌خواهد سرمایه‌گذاری کند و همچنین رئیس دادگاه بخش مارگون با بنده تماسی داشتند و گفتم که با مردم صحبت کنید لذا این سرمایه‌گذار می‌خواهد برای مردم کارآفرینی کند و اشکالی ندارد البته بنده محیط‌زیست آنجا را ندیده بودم و نمی‌دانستم که آن منطقه در کجا قرارگرفته است و برخی از آقایان هم در استان می‌گفتند که حمایت از کارآفرین است.
ما به جزییات اقدامات این کارآفرین نرفته بودیم که واقعاً چه اندازه کارآفرین است، یک‌مرتبه متوجه شدیم که ما تا الآن نشسته‌ایم و به خیالمان که در استان کارآفرین برتر داریم وقتی ورود کردیم متوجه شدیم که خانه‌های کارخانه قند یاسوج را تعمیر می‌کنند و می‌خواهند بفروشند که بعدازآن متوجه موضوع شدیم.
سازمان بازرسی به واگذاری زمین‌های پتروشیمی بویراحمد ورود کرد آن‌وقت بیدار شدیم تا آن روز خود ما هم از این سرمایه‌گذار حمایت می‌کردیم و می‌گفتیم که کارآفرینی می‌کند، سازمان بازرسی در خصوص پروژه دیگری تحقیق می‌کرد که به سند جعلی برخورد کرد، استعلاماتی صورت گرفت و متوجه شدیم که جعل صورت گرفته و خود متهم هم اقرار به جعل اسناد پتروشیمی بویراحمد دارد، آقای نماینده‌ای که می‌گوید اسناد جعلی نیست «شخص متهم اقرار به جعلی بودن اسناد پتروشیمی بویراحمد دارد» آقای «و.ر» خودش در دادگاه اقرار کرده است که من اسناد را جعل کردم چطور است که آقایان می‌گویند جعل نشده؛ اسناد در پرونده موجود است ما چطوری می‌توانیم بگوییم جعل اسناد صورت نگرفته است! شاه دلیل اقرار کرد.
این حرف‌ها را می‌زنند که یک توجیه اجتماعی باشد استفاده از اسناد جعلی در پتروشیمی بویراحمد صورت گرفته است.
با کسی پدرکشتگی نداریم اگر قرار باشد انتقاد صورت گیرد ما اولین حامیان پتروشیمی بویراحمد بودیم، خودمان هم می‌خواستیم که در آنجا کارآفرینی صورت گیرد.
برای کارخانه قند هم گفتیم می‌خواهد کارآفرین بیاید اما بعد که پشت پرده‌ها را دیدیم که چیز دیگری است ورود کردیم و جلوی آن را گرفتیم.
امروز چهلمین سال انقلاب است و باید همچون سال 57 انقلابی ورود کنید، باید اغماض نکنید، هر جا ورود کردید توپ را به زمین بنده بیندازید وقتی ببینم شما از من انقلابی‌تر هستید من همه‌ی مسئولیت‌ها را می‌پذیرم.
سهل‌انگاری آقایان بانکدار و حوزه شهرداری‌ها تلنبار پرونده قضایی درست‌شده است، به لحاظ عدم تکالیف دستگاه‌های اجرایی بسیاری از پرونده‌های قضایی متعلق به ادارات دولتی است، به‌جای اینکه برای این افراد پرونده درست شود وقت بگذارند تا وقت ما آزادتر شود و در حوزه‌های دیگر فعالیت کنیم تکالیفشان را درست انجام نمی‌دهند و وقت ما همه پر می‌شود.
در دادگستری استان ستاد رسیدگی به جرائم تخلفات انتخابات را داریم که از این جرائم نمی‌گذریم و نمی‌گذاریم کسی سرسوزنی تخلف کند، ما در دوره‌های گذشته هم بوده‌ایم و پای‌کار ایستاده‌ایم و نمی‌گذاریم ذره‌ای کم‌وزیاد صورت گیرد.
حرف‌هایی که بیان می‌شود باید با مستندات باشد لذا در محکمه قضایی اگر استناد نباشد هیچ کاری نمی‌شود کنیم حتی اگر واقعیت داشته باشد بدون مستندات نمی‌توان اقدامی کرد.
مستندات خود را در خصوص نیروهای خارج از ضابطه که در جهاد کشاورزی، گاز و برق استخدام شدند به سازمان بازرسی و دادستان منعکس کنید تا ورود کنیم تا کنون به بحث استخدامی‌های این ادارات ورود شده است اما شما مستندات خود را ارائه دهید.
یک فردی برای 5 میلیون تومان زندانی‌شده است و یک فرد دیگری بدهی 40 میلیارد تومانی دارد و آقایان رایزنی می‌کنند و می‌گویند که به آن ‌وقت بدهید 2-سه سال در پرداخت بدهی تأخیر دارد اما آقایان بانک در تهران واسطه می‌کنند و می‌گویند وقت بدهید و اگر بدهی را ندهد مهم نیست اما این بدبخت بیچاره به خاطر بدهی بانکی 5 میلیون تومان باید زندان برود.
بانک‌های عامل را پای‌کار خواهیم آورد و مجدانه از آن‌ها می‌خواهیم، نمی‌شود که فقیر کشی شود کسی که زور دارد هر کاری که می‌خواهد انجام دهد و کسی که ندارد هیچ.

منبع/کبنا



کانال تلگرام عصر جهان


شهرونددرجه دو
|
Iran
|
1397/08/25 16:22
  +0

  -0
پاسخ
درود بر قاضی القضات اولین بار است در نظام مدیری دفاع از مظلوم را پیشه کرده لطفا کمکش کنید ...ضعیف کشی درد بزرگی است باید عدالت اجرا شود

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*