اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255368
تاریخ انتشار: 1397/08/29 10:28
رویترز به نقل از سه منبع آگاه در خاندان سلطنتی آل‌سعود گزارش داد که به دنبال قتل روزنامه‌نگار منتقد سعودی، بسیاری از اعضای این خاندان در تلاش‌اند که از پادشاه شدن بن سلمان جلوگیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، خبرگزاری رویترز به نقل از سه منبع آگاه در خاندان سلطنتی آل‌سعود گزارش داد که به دنبال قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی، بسیاری از اعضای خاندان پادشاهی در تلاش هستند که از پادشاه شدن محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان جلوگیری کنند.


ده‌ها شاهزاده و پسرعمو از خاندان آل سعود به دنبال تغییراتی در مسیر جانشینی پادشاه هستند، اما تا زمانی که وی زنده است اقدام خاصی صورت نمی‌دهند.
اعضای خاندان پادشاهی به این نتیجه رسیده‌اند که ملک سلمان هیچ وقت از تصمیم خود در زمینه ولیعهدی بن سلمان تخطی نخواهد کرد.
شاهزاده‌ها و پسرعمو‌ها در حال بحث در زمینه امکان جانشینی شاهزاده احمد بن عبدالعزیز ۷۶ ساله که برادر تنی ملک سلمان و عموی محمد بن سلمان است و مورد حمایت کامل اعضای خاندان پادشاهی، مقامات اطلاعاتی و برخی قدرت‌های غربی قرار دارد بعد از مرگ پادشاه کنونی هستند و معتقدند وی میتواند تاج و تخت را در اختیار بگیرد/باشگاه خبرنگاران



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*