اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255390
تاریخ انتشار: 1397/09/01 20:30
علی نیکبخت به صورت توافقی و رسما از سرمربی گری تیم فوتبال نفت و گاز گچساران جدا شد.

عصرجهان- علی نیکبخت رسما  و به صورت توافقی از سرمربی گری تیم فوتبال نفت و گاز گچساران جدا شد.
براساس این گزارش، پس از چندین نشست سرمربی و مدیران باشگاه نفت و گاز گچساران در نهایت علی نیکبخت طی توافقی از این تیم  رسما جدا شد.
 گفتنی است، علی نیکبخت به دلیل نتایج ضعیف تیم فوتبال در بازی های چند هفته گذشته نتواست رضایت مدیران ورزش و فوتبال دوستان گچسارانی را کسب کند و در نهایت از این تیم جداشد.
در مصاحبه های گذشته خوانده ایم که نماینده شهرستان گچساران و باشت با بیان اینکه که اگر تیم در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفت و در حد تیمی برای صعود به لیگ دسته اول بود برای نیم فصل دوم این یک میلیارد به تیم تزریق خواهد شد که متاسفانه  با این همه مشوق ها از سوی مسوولان تیم نفت  تا هفته دهم  این رقابت ها نتوانست است نتایج مطلوبی را کسب کند و این نتایج نا مطلوب موجب اعتراض هواداران تیم و دوستداران ورزش در شهرستان و حتی در استان شده است.
در ادامه این گزارش، مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران چندی پیش در مصاحبه خود بیان کرده است، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در سخت‌ترین شرایط مالی این باشگاه بسته شد و بر همگان مشهود است که این تیم یکی از پرمهره ترین تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.
جعفری تصریح کرد: این تیم از لحاظ روانی انگیزه لازم برای حضور در مسابقات را به دست آورده و از لحاظ فنی نیز کادر فنی تلاش خوبی برای آماده سازی این تیم انجام داده‌اند.
وی افزود: حساسیت‌هایی که روی تیم فوتبال به عنوان ورزش مورد علاقه همه مردم دنیا خصوصا گچساران بوده موجب شده تا علاقمندان کوچکترین مسائل این تیم را نیز دنبال کنند که همین موضوع موجب فشارهای روحی روی بازیکنان و کادر فنی برای راضی نگه داشتن مردم شهرشان می شود.
 حال باید منتظر ماند تا تنها نماینده استان کهگیلویه وبویراحمد در لیگ دسته 2چه سرانجامی خواهد داشت و آیا با آمدن سرمربی جدید این تیم شرایط صعود را در لیگ به دست خواهد آورد یا خیر.
 لازم به ذکر است، تیم  فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دو تا کنون با انجام 9 بازی، 3 برد، 3 باخت، 3 مساوی و با کسب 12 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ دسته دو کشور قرار گرفته است.
منبع/فارس


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*