اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255393
تاریخ انتشار: 1397/09/02 15:10
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:
وی افزود: معاون عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر فنی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان به دادسرا دعوت شده اند و اظهارات لازم درخصوص موضوع اخذ شده است

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان و به نقل از میزان، در حالی پل سوم بشار یاسوج پس از ۱۳ سال به بهره برداری رسید که چندی قبل این پل بر اثر بارندگی‌های اخیر شکسته شد و تردد بر روی این پل ممنوع اعلام شد.

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با میزان با تاکید برخورد قاطع دستگاه قضایی با مقصران تخریب پل سوم بشار از دعوت تعدادی از مقصران احتمالی این حادثه به دادسرا خبرداد.

وی افزود: معاون عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر فنی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان به دادسرا دعوت شده اند و اظهارات لازم درخصوص موضوع اخذ شده است.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه اقدامات کارشناسی در حال انجام است، ادامه داد: پرونده درمرحله تحقیقات مقدماتی است، با شناسایی مقصران این حادثه برخورد قضایی لازم صورت خواهد گرفت.

این مقام قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دراین رابطه دلایل خوبی جمع آوری شده است، خاطرنشان کرد: در اجرای حقوق عامه دادستان به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کرده است.

گفتنی است، این پل به طول ۱۳۰ متر و دارای ۲ دهانه ۲۵ متری و ۲ دهانه ۴۵ متری است که ۲ باند رفت و برگشت با عرض هرکدام ۱۱ متر دارد. با بهره‌برداری از پل سوم بشار ترافیک در سطح شهر یاسوج به طور قابل‌ملاحظه‌ای کاهش یافت، ساخت این پل نقش مهمی در پدافند غیرعامل این شهر ایفا می‌کند به طوری که بار ترافیکی قسمتی از شهر یاسوج را که اکنون بر روی پل‌های شماره یک و دو است کم می‌کند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*